انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان و شرکت پالایش نفت آبادان

تفاهم‌نامه همکاری مشترکی امروز بین سردار «یوسفی» و مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان منعقد شد.
کد خبر: ۴۶۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ - 05July 2021

مبادله تفاهم نامه مشترک بین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان و شرکت پالایش نفت آبادانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، تفاهم‌نامه همکاری مشترکی امروز بین سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و «علیرضا امین» مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان منعقد شد.

سردار یوسفی در ابتدای مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه به نقش برجسته صنایع و شرکت های بزرگ خوزستان در پشتیبانی از جنگ اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت‌های مهمی همچون پالایشگاه آبادان که در معرض و تیررس مستقیم دشمن بودند با ایثار و جهادی بی نظیر، حتی یک روز از سنگر تولید و مقاومت شانه خالی نکردند.

وی افزود: صنایع بزرگ ما هم در اعزام نیرو به جبهه و هم در حمایت و پشتیبانی از رزمندگان و خطوط مقدم سنگ تمام گذاشتند و حماسه ها آفریدند و انتقال این حماسه ها به کارکنان جوان این صنایع و شرکت ها، وظیفه ما را دوچندان می کند.

در ادامه این جلسه مدیر‌عامل شرکت پالایش نفت آبادان با ابراز خرسندی از راه اندازی موزه دفاع مقدس در آبادان گفت: این مرکز فرهنگی و موزه بکر می‌تواند گوشه‌ای از حماسه‌های مختلف مردم و مسئولان آبادان را به نسل جوان کشور نشان دهد و ما آمادگی لازم را داریم تا با این مرکز فرهنگی، ارتباط بیشتر و بهتری در خصوص همکاری های لازم داشته باشیم.

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه دوجانبه و مشترک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و شرکت پالایش نفت آبادان منعقد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار