نماینده مردم در مجلس:

دستگاه قضا به جد پیگیر حقوق عامه در حوزه منابع طبیعی است

صالح‌دارانی ضمن تقدیر از عملکرد قوه قضائیه در راستای نگاه ویژه به حقوق عامه در عرصه‌های منابع طبیعی و تولید، گفت: قوه قضائیه بحث حقوق عامه را در عرصه منابع طبیعی به‌صورت جدی پیگیر است.
کد خبر: ۴۶۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ - 29June 2021

دستگاه قضا به جد پیگیر حقوق‌عامه در حوزه منابع طبیعی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمد صالح‌دارانی» عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره عملکرد دستگاه قضا، اظهار داشت: هفته قوه قضائیه را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، در این ایام به برخی از دادگستری‌ها سرکشی کردیم و وضعیت آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم، الحمدالله رضایت‌بخش بود و امیدواریم این رویه حاکم بر قوه قضائیه با قوت و قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی، مفاسد اقتصادی را مهم‌ترین دغدغه و نگرانی مردم به‌ویژه طی سال‌های اخیر برشمرد و با تأکید کرد: روند برخورد و مبارزه با مفاسد اقتصادی طی دو سال اخیر با ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در این قوه قوت گرفته است.

صالح دارانی با اشاره به اینکه ان‌شاءالله حجت‌الاسلام رئیسی به‌عنوان رئیس جمهور در دولت سیزدهم نگاهی ویژه نسبت به تعامل با قوه قضائیه در سرعت بخشی بیشتر به حل مشکلات مردم و کشور به‌ویژه ادامه روند برخورد با مفاسد اقتصادی داشته باشد، اضافه کرد: ان‌شاءالله با این تعامل در آینده، امیدی که در مردم زنده شده است ادامه پیدا کند و به‌روزی برسیم که شاهد تخلفات اقتصادی نباشیم.

عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات قوه قضائیه در تحقق حقوق عامه، بر جدیت این قوه در پیگیری حقوق عامه تأکید کرد و افزود: عملکرد قوه قضائیه و جدیت آن در تحقق حقوق عامه خیلی خوب است.

صالحی دارانی نگاه ویژه به حقوق عامه و تحقق آن را از وظایف قوه مجریه برشمرد و ضمن تقدیر از عملکرد قوه قضائیه در این راستا، به نگاه ویژه و عملکرد مثبت این قوه نسبت به پیگیری در مورد حقوق عامه در عرصه‌های منابع طبیعی و تولید، اشاره کرد و گفت: قوه قضائیه بحث حقوق عامه را در عرصه منابع طبیعی به‌صورت جدی پیگیر است.

قوه قضائیه دغدغه رفع موانع تولید را دارد

عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوه قضائیه در دوران ریاست آیت‌الله رئیسی دغدغه رفع موانع تولید را در کارخانجات کشور داشته است، اضافه کرد: اقدامات خوبی هم در بحث صدور مجوز‌ها برای کارخانجات و واحد‌های تولیدی انجام شده است.

مشکلات کارخانجات با بانک مرکزی، با تلاش قوه قضائیه روی ریل افتاده است

صالحی دارانی با تأکید بر اینکه مشکلات کارخانجات و واحد‌های تولیدی با بانک مرکزی طی دو سال اخیر با تلاش قوه قضائیه روی ریل افتاده است، اظهار داشت: این هم ان‌شاءالله با قدرت ادامه پیدا کند و مردم این انتظار و امیدواری را از قوا دارند که نظارت بیشتر باشد.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار