فعال رسانه‌ای:

رویکرد حجت‌الاسلام محسنی‌ اژه‌ای بر مبارزه با فساد است

مقصودی گفت: تاکیدی که حجت‌الاسلام محسنی‌ اژه‌ای بر علنی بودن دادگاه‌های مفاسد اقتصادی به صورت ویژه دارند، نشان می‌دهد او رویکرد مبارزه با فساد را دارند.
کد خبر: ۴۶۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ - 03July 2021

رویکرد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای بر مبارزه با فساد است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محسن مقصودی» فعال رسانه‌ای در گفت‌وگویی پیرو انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای به عنوان رئیس دستگاه قضا از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای نسل ما دهه شصتی‌ها آقای اژه‌ای با دادگاه آقای کرباسچی و با دادگاه علنی شناخته می‌شود.

مقصودی اضافه کرد: تاکیدی که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای بر علنی بودن دادگاه‌های مفاسد اقتصادی به صورت ویژه دارند، نشان می‌دهد او رویکرد مبارزه با فساد را دارند.

مقصودی با اشاره به ارتباط نزدیک حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای با رسانه‌ها و جوانان گفت: با توجه به اینکه او مدت‌ها سخنگوی قوه قضاییه بود، نویدبخش مهم بودن نظرات رسانه‌ها و فعالان فرهنگی رسانه‌ای اقتصادی و سیاسی برای دستگاه قضایی است.

مقصودی ادامه داد: به نظر می‌رسد اگر ارتباط تنگاتنگی بین رسانه‌هایی که در حوزه مبارزه با فساد کار می‌کند و دستگاه قضایی ایجاد شود می‌تواند به احقاق حق مردم کمک کند. رسانه‌ها، فعالان فضای اجتماعی و مردمی، جریان‌های دانشجویی، کارگران و به طور کلی کسانی که می‌توانند در بحث مبارزه با فساد کمک کنند، باید روی کار بیایند.

مقصودی تصریح کرد: در دو سال اخیر البته ارتباط قوه قضاییه با رسانه‌ها وجود داشت و امیدواریم در دوران ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌ اژه‌ای هم ادامه داشته باشد. قوه قضاییه از طیف‌های مختلف مردم که به دنبال مبارزه با فساد هستند، استقبال کند.  

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار