معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد:

لزوم اختصاص بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به درمان جانبازان اعصاب و روان

«پاکدل» گفت: بخشی از سهام و سرمایه بیمارستان امام خمینی (ره) کرج متعلق به بنیاد شهید است بنابراین انتظار می‌رود این بیمارستان به ارائه خدمات تخصصی به جانبازان اعصاب و روان اختصاص پیدا کند.
کد خبر: ۴۵۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷ - 26May 2021

لزوم اختصاص بیمارستان امام خمینی (ره) کرج به درمان جانبازان اعصاب و روانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، «محمود پاکدل» معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر امروز در نشست با معاون عمرانی استاندار البرز در کرج با اشاره به موضوع مسکن ایثارگران اظهار داشت: اقدامات خوبی در راستای اجرای تفاهم مسکن در استان البرز انجام شده است اما ساخت‌ و‌ ساز و تأمین مسکن در حیطه اختیارات یک دستگاه نیست بنابراین هماهنگی بیشتری برای تحقق این امر لازم است.

وی ادامه داد: امید است این اقدامات و همکاری‌ها تداوم پیدا کند تا گامی مثبت برای جامعه ایثارگری استان برداشته شود و آن‌ها نیز صاحب مسکن شوند. قطعاً دعای خیر ایثارگران بدرقه راه تمام کسانی خواهد بود که گامی در راستای رفع مشکلات آن‌ها برمی‌دارند. مرمت گلزارهای شهدا نیز نیازمند تخصیص اعتبارات موردنیاز است که دولت تا پایان مراحل تحلیف می‌تواند اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

پاکدل با تأکید بر اینکه گاهی اوقات لازم است برای درمان ایثارگران از بیمارستان‌های ملکی بنیاد شهید استفاده شود، از ارائه خدمات روانپزشکی به ایثارگران در برخی بیمارستان‌ها همچون خاتم الانبیا (ع)، ساسان و شهید مصطفی خمینی (ره) خبر داد و افزود: رضایتمندی خوبی از این امر حاصل شده است اما هیچ بیمارستان خصوصی نمی‌تواند خدمات مورد نیاز را به جامعه ایثارگری ارائه دهد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه استان البرز به دلیل شرایط خاصی که داراست، به همان میزان که دارای ایثارگر است، میهمان از دیگر استان‌ها نیز دارد، مطرح کرد: بخشی از سهام و سرمایه بیمارستان امام خمینی (ره) کرج متعلق به بنیاد شهید است بنابراین انتظار می‌رود این بیمارستان در اختیار بنیاد شهید قرار داده شده و خدمات تخصصی به جانبازان اعصاب و روان در آن ارائه شود.

«ابوالفضل فانی» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز نیز در این جلسه با بیان اینکه هر چه داریم از شهدا و ایثارگران است و امنیت امروز کشور را مرهون فداکاری‌های آنان هستیم، گفت: خدمتگزاران و مسئولین از هر چه در توان دارند برای خدمت به جامعه ایثارگری استفاده کنند تا بتوان گوشه‌ای از رشادت‌های آنان را جبران کرد.

وی بیان داشت: استاندار البرز دستورات لازم را به منظور ساخت سه هزار واحد مسکونی برای ایثارگران و تسریع این روند صادر کرده است و بسترهای لازم در این زمینه نیز در سال جاری محقق خواهد شد. همچنین مقرر شده زمینی نیز در اشتهارد به ساخت مسکن ایثارگران اختصاص یابد. اعتبارات لازم برای مرمت گلزارهای شهدا نیز در اختیار بنیاد شهید قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار