فرمانده نهاجا خبر داد؛

بکارگیری طیف متنوعی از هواپیما‌ها و پهپاد‌های نیروی هوایی در رزمایش «جنگال» ارتش

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: طیف متنوعی از هواپیما‌ها و پهپاد‌های نیروی هوایی ارتش در رزمایش جنگ الکترونیک «سپر آسمان ۱۴۰۰» شرکت کردند.
کد خبر: ۴۵۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴ - 25May 2021

طیف متنوعی از هواپیما‌ها و پهپاد‌های نیروی هوایی ارتش در رزمایش جنگال شرکت کردندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی آجا، امیر سرتیپ خلبان «عزیر نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک جنگ الکترونیک «سپر آسمان ۱۴۰۰» ارتش اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید جنگ‌های آینده بیشتر جنگ‌های الکترونیک خواهد بود و با توجه به این موضوع ما از تجهیزات متنوعی در حوزه جنگال در نیروی هوایی ارتش بهره‌مند هستیم و تجهیزات متنوع جنگ الکترونیک را بر روی انواع هواپیما‌ها نصب می‌کنیم.

وی افزود: جنگ الکترونیک نیاز به اشراف اطلاعاتی از سامانه‌های دشمن داشته و ما در طول سال به‌طور مرتب رصد اطلاعاتی را انجام داده و پس از دریافت اطلاعات لازم بر مبنای آن‌ها طرح‌ریزی‌های مناسب را انجام می‌دهیم.

امیر نصیرزاده در ادامه با اشاره به تولید و ارتقای سامانه‌های پیشرفته جنگ الکترونیک نیروی هوایی ارتش توسط جوانان متخصص این حوزه در صنایع دفاع و نیروی هوایی ارتش گفت: ما در رزمایش‌ها، این سامانه‌ها را مورد تست و ارزیابی قرار داده و عملکرد آن‌ها را برای شرایط جنگ برنامه‌ریزی می‌کنیم.

فرمانده نهاجا عنوان کرد: در رزمایش جنگ الکترونیک سپر آسمان ۱۴۰۰، چهار پایگاه نیروی هوایی ارتش شرکت فعال داشته و تعداد متنوعی از هواپیما‌های جنگی و سبک و طیف وسیعی از پهپاد‌ها و هواپیما‌های بدن سرنشین نهاجا نیز که سامانه‌های جنگال بر روی آن‌ها نصب شده بود در مراحل مختلف این رزمایش حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها