فتح خرمشهر، فتح خون/ جانشین فرمانده نهاجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

۸۴۸ سورتی پرواز در عملیات بیت‌المقدس/ فروریختن ۴۸ هزار تن مهمات بر سر صدامیان

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به نقش نیروی هوایی در عملیات آزادسازی خرمشهر گفت: نیروی هوایی ارتش طی عملیات بیت‌المقدس ۴۸ هزار تن مهمات را بر سر صدامیان فرو ریخت.
کد خبر: ۴۵۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵ - 26May 2021

۸۴۸ سورتی پرواز در عملیات بیت المقدس/ فروریختن ۴۸ هزار تن مهمات بر سر صدامیانامیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص عملیات آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس یکی از بزرگترین عملیات‌های دفاع مقدس محسوب می‌شود که نیروی هوایی ارتش نیز نقش مؤثری در آن ایفا کرد.

وی گفت: در این عملیات بیش از ۸۴۸ سورتی پرواز انجام شد که با توجه به طول مدت عملیات، یکی از رکورد‌های خوب نهاجا در دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده نهاجا با اشاره به نقش خلبانان نیروی هوایی در این عملیات عنوان کرد: شهیدان مصطفی اردستانی و عباس بابایی در این عملیات نقش‌آفرینی کردند و با روحیه مضاعف، پرواز‌های مکرری را علیه دشمن متجاوز انجام دادند.

امیر واحدی تصریح کرد: جنگنده بمب‌افکن‌های نیروی هوایی در عملیات آزادسازی خرمشهر بیش از ۴۸ هزار تن مهمات اعم از بمب و موشک را بر سر صدامیان فرو ریختند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ارتش، سپاه، بسیج، ژاندارمری و نیرو‌های مردمی در کنار یکدیگر این عملیات بزرگ را رقم زدند، خاطرنشان کرد: رمز پیروزی این عملیات وحدت و همدلی مردم و نیرو‌های مسلح بود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار