فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

تکمیل پروژه‌های پدافند هوایی، موجب تقویت بیشتر سپر پدافند هوایی خواهد شد

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: تکمیل پروژه‌های در حال تولید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی پدافند هوایی، موجب تقویت بیش از پیش سپر پدافند هوایی کشور خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ - 23May 2021

تکمیل پروژه‌های پدافند هوایی، موجب تقویت بیشتر سپر پدافند هوایی خواهد شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی از روند طراحی و تولید دستاورد‌های جدید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی این نیرو بازدید کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن بازدید از پروژه‌های «دافع»، «سپر»، «ارژنگ»، «حائل» و «البرز ۱» با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی گفت: یک کشور برای اینکه بتواند بازدارندگی پایداری برای خود در مقابل دشمنانش ایجاد کند، نیاز به این دارد که روی پای خود بأیستد و به نیروی انسانی و استعداد‌های خود اعتماد و تکیه کند و سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی بروز و ظهور این سبک تفکر است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها افزود: همه معاونت‌ها و یگان‌ها در نیروی پدافند هوایی ارتش موظف به حمایت همه‌جانبه از سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی در انجام پروژه‌ها هستند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ادامه داد: تکمیل و به سرانجام رسیدن پروژه‌های در حال تولید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی موجب تقویت بیش از پیش سپر پدافند هوایی کشور (جوشن) خواهد شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار