فرمانده نیروی زمینی ارتش:

«نزاجا» یک نیروی همدل و هم‌افزا در تمامی حوزه‌هاست

امیر سرتیپ حیدری گفت: امروز نیروی زمینی ارتش در راستای اجرایی کردن رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا یک نیروی همدل و هم‌افزا در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه در تولید امنیت و ارتقاء آمادگی رزمی است.
کد خبر: ۴۵۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ - 23May 2021

امروز نیروی زمینی ارتش یک نیروی همدل و هم افزا در تمامی حوزه هاستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش تجلیل از مدیران برتر و پنجمین جشنواره اجرایی کردن منویات فرمانده معظم کل قوا در نزاجا، اظهار داشت: اصول فرماندهی در نیروی زمینی بر سه اصل ولایت‌مداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری بنا شده است، ولایت‌مداری یعنی ما در نیروی زمینی ارتش تمام طرح‌ها و برنامه‌ها را در راستای مطالبات و مبنای منویات مقام معظم رهبری انجام می‍دهیم.

وی افزود: اشراف از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها و بخشی از منویات ولی امر مسلمین جهان است. باید همانند فروع دین به این مولفه مهم در نیروی زمینی ارتش نگاه ویژه داشت.

فرمانده نزاجا با اشاره به اینکه مدیران باید به این موضوع که امروز مورد تقدیر و تجلیل واقع شده‌اند، قانع نباشند، گفت: قطعاً از امروز مسئولیت شما در حوزه فعالیت‌ها افزایش می‌یابد و باید تلاش بیشتری را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سطح نیروی زمینی ارتش داشته باشید و همچنین تجربیات خود را در اختیار جوانان و زیر مجموعه خود قرار دهید.

امیر حیدری با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی رزمی و توان دفاعی قرار دارد، تأکید کرد: امروز به جهت تلاش‌های بی‌نظیر تمامی فرماندهان و کارکنان، نیروی زمینی ارتش هم‌اکنون یک نیروی همدل و هم‌افزا در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه در تحقق امنیت و توان رزمی و آمادگی دفاعی است.

بنا بر این گزارش، ارتقاء تحرک و کارآمدی یکان‌ها برابر با نیاز عملیاتی روز، از مؤلفه‌های مهم حکم فرماندهی معظم کل قوا در انتصاب فرمانده نیروی زمینی ارتش بوده است؛ به همین منظور نیروی زمینی ارتش در راستای اجرایی کردن منویات معظم‌له، تمامی فرمایشات ایشان را در حوزه رشد و شکوفایی این نیرو به‌صورت کتابچه‌ای تحت عنوان «بازطراحی نزاجا» تدوین کرده است که هر ماهه عملکرد فرماندهان، معاونان، مدیران و کارکنان نزاجا توسط دفتر پیگیری ویژه فرمانده نیروی زمینی ارتش در قالب جشنواره اجرایی کردن رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا در ستاد نزاجا برگزار و عملکرد‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار