سردار رحیمی به مناسبت سالروز تاسیس خبرگزاری دفاع مقدس مطرح کرد؛

رسالت زینبی «خبرگزاری دفاع مقدس» در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان

فرمانده انتظامی تهران با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط خبرگزاری دفاع مقدس در راستای انتقال اخبار نیروی انتظامی گفت: فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس در ادامه مجاهدت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و رسالتی بزرگ و زینبی است.
کد خبر: ۴۵۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۲ - 23May 2021

فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوانسردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، ضمن تبریک سالگرد تاسیس «خبرگزاری دفاع مقدس»، اظهار داشت: کسانی که در خبرگزاری دفاع مقدس فعالیت‌ می‌کنند در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره هشت سال دفاع جانانه، مردانه، مظلومانه و مقدس فرزندان این مرز و بوم قدم بر‌می‌دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط خبرگزاری دفاع مقدس در راستای انتقال اخبار نیروی انتظامی گفت: فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس در ادامه مجاهدت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و رسالتی بزرگ و زینبی است.

وی گفت: شما در خبرگزاری دفاع مقدس با تولید محتوای ارزشی یاد و خاطره کسانی که بدون هیچ چشم‌داشتی جان خود را فدا کردند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند زنده نگه می‌دارید و آن را به نسل جوان منتقل می‌کنید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها