فتح خرمشهر، فتح خون/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

عملیات بیت‌المقدس معجزه ایمان در برابر کفر جهانی بود

حجت‌الاسلام محمدحسنی پیروزی ملت فلسطین در نبرد با رژیم صهیونیستی را از جنس پیروزی ملت ایران در آزادسازی خرمشهر دانست و گفت: عملیات بیت‌المقدس یکی از ویژه‌ترین و ممتازترین عملیات‌های دفاع مقدس و معجزه ایمان در برابر کفر جهانی بود.
کد خبر: ۴۵۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹ - 22May 2021

حجت‌الاسلام محمدحسنیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش  در مراسم تجلیل از خانواده هزار و ۷۶۸ خانواده شهید ارتش که در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس به درجه شهادت نائل آمدند، اظهار داشت: فرزندان شهدا یادگاران شهدا هستند. امروز این عزیزان در مسئولیت‌های مهمی قرار دارند و در پاسداری از میراث پدران خود نهایت تلاش و ممارست را دارند.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا میراث‌دار پرچم پدران خود هستند و نمی‌گذارند این پرچم بر زمین بماند، افزود: نباید از یاد ببریم که همه داشته‌هایمان را مدیون شهدا و صبر خانواده‌های آنان هستیم و آبرو و عزت ملت بزرگ ایران امروز به واسطه خانواده‌های شهدا تکوین یافته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به نفوذ صهیونیسم بین‌الملل در منطقه غرب آسیا گفت: عاملان جنگ‌های نیابتی که در سوریه، عراق و افغانستان آن فجایع را به بار آوردند، می‌خواستند پیش از هر جا برنامه شوم‌ خود را در ایران اجرا کنند، اما موفق نشدند و این به خاطر فداکاری‌ها ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی شهدا و صبر خانواده‌های معظم شان بوده است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه ما همواره سر سفره خانواده‌های شهدا متنعم هستیم، عنوان کرد: صاحب اصلی این کشور شهدا و خانواده‌های آنان هستند و ما مستأجر این عزیزان هستیم؛ چراکه اگر رشادت و جانفشانی این عزیزان نبود، امروز ایران هم مانند دیگر کشور‌های منطقه محل تاخت و تاز دشمنان بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: عملیات بیت‌المقدس یکی از ویژه‌ترین و ممتازترین عملیات‌های دفاع مقدس است که بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر از بهترین‌های این مرز و بوم در این عملیات بزرگ به شهادت رسیدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: هزار و ۷۶۸ نفر از شهدای عملیات بیت‌المقدس مربوط به ارتش غیور است که امروز این مراسم جهت تجلیل از آن بزرگمردان تاریخ دفاع از کشور برگزار شده است.

وی با اشاره به حمایت بلوک شرق و غرب از دشمن بعثی بیان کرد: عملیات بیت‌المقدس معجزه ایمان در برابر کفر جهانی، معجزه پیروزی حق بر باطل و معجزه پیروزی تعداد کم اهل ایمان بر تعداد فزاینده اهل کفر بود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: آنچه دیروز در فلسطین هم محقق شد و ملت مظلوم فلسطین را در برابر استکبار جهانی و رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی به پیروزی رساند، قدرت ایمان ملت فلسطین و در واقع از جنس پیروزی ملت ایران در آزادسازی خرمشهر بود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار