فتح خرمشهر، فتح خون/ رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر:

سوم خرداد، نمادی غرورانگیز از مقاومت و پیروزی ملت ایران است

«مصطفی معصوم‌زاده» گفت: سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه «بیت‌المقدس»، نمادی غرورانگیز و به‌یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه درصحنه ایران در دفاع از مرزوبوم و کیان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۴۵۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 19May 2021

سوم خرداد نمادی غرورانگیز از مقاومت و پیروزی ملت ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «مصطفی معصوم‌زاده» رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان «اهر» در آستانه فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: فتح خرمشهر یکی از به‌یادماندنی‌ترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس، نمادی غرورانگیز و به‌یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه درصحنه ایران در دفاع از مرزوبوم و کیان ایران اسلامی است.

معصوم‌زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عملیات آزادسازی خرمشهر، گفت: جمله تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» بهترین تعبیر حضرت امام خمینی (ره) برای موفقیت بزرگ آزادسازی خرمشهر بود که نشان از عمق تعلق رزمندگان ایران اسلامی به امداد غیبی خداوند متعال را نشان می‌دهد.

رئیس بنیاد شهید اهر در ادامه به تشریح برنامه‌های این بنیاد به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت و ابراز داشت: تبلیغات محیطی و فضاسازی، نواخته شدن زنگ ایثار، مقاومت و پیروزی در مدارس، عطرافشانی و گل‌باران مزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، درج چکیده‌ای از زندگینامه و وصایای شهدای عملیات بیت‌المقدس در فضای مجازی و اجرای برنامه‌های ترویجی ازبستر برنامه شاد برای دانش‌آموزان از اهم برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این بنیاد به مناسبت گرامیداشت این روز بزرگ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار