برگزاری نماز عید «فطر» با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در «مهریز»

فرماندار مهریز گفت: نماز عید سعید «فطر» با حضور مردم مناطق مختلف این شهر و با رعایت موازین بهداشتی و با همکاری مسئولان امر در حسینیه «باغ بهار» شهرستان «مهریز» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ - 09May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «رضا زارع‌زاه» فرماندار شهرستان مهریز در جلسه هماهنگی نماز عید «فطر» اظهار داشت: نماز عید سعید «فطر» با حضور مردم مناطق مختلف این شهر و با رعایت موازین بهداشتی و با همکاری مسوولان امر در حسینیه باغ بهار شهرستان «مهریز» برگزار می‌شود.

زارع‌زاده با بیان اینکه نماز عید فطر ساعت ۶ دقیقه صبح همراه با قرائت دعای ندبه آغاز می‌شود ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها هر سال نماز عید فطر با همکاری هیات امنا و ائمه جماعات مساجد در راستای ارتقای همبستگی در یکی از محله‌های مهریز اقامه می‌شود.

مقام عالی دولت در شهرستان مهریز اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا تمامی برنامه‌ها طبق موازین بهداشتی برای پیشگیری از بیماری و با همکاری مردم مومن اتخاذ شد.

زارع زاده مهریزی از عموم مردم خواست برای حضور در مراسم با رعایت کامل و دقیق نکات بهداشتی شرکت کنند، زیرانداز، مهر و سجاده نیز همراه خود داشته باشند.

رضا زارع زاده افزود: برگزاری نماز عید فطر به صورت هماهنگ به بهترین شکل می‌تواند پایه‌گذار برنامه‌ها و کار‌های مهم دیگری در این شهرستان باشد.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید تمامی توان خود را برای برگزاری مناسب مراسم در اختیار ستاد نماز عید فطر قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار