نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران:

روز قدس به محور مقاومت در جهان اسلام تبدیل شده است

ابوشریف گفت: روز قدس امروز نه تنها به پروژه ای برای یاری رساندن به قدس بلکه به محور وحدت جبهه مقاومت و تمامی امت‌های مسلمان تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۵۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ - 05May 2021

روز قدس به محور مقاومت در جهان اسلام تبدیل شده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین که امروز به همت کانون بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با تدبیر امام خمینی (ره) روز قدس به بخشی از ایمان و اعتقاد امروز مسلمانان در جهان اسلام تبدیل شده است.

وی افزود: امروز جهان اسلام به اهمیت قدس و اهمیت این شهر پی برده و همه قدس را شهر و بخش مهمی از سرزمین اسلامی می‌دانند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران بیان کرد: نباید نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان را تنها یک کار نمادین دانست بلکه این نامگذاری یک پروژه بزرگ اسلامی برای جهان اسلام تبدیل شد.

ابوشریف اضافه کرد: روز قدس امروز نه تنها به پروژه‌ای برای یاری رساندن به قدس بلکه به محور وحدت جبهه مقاومت و تمامی امت‌های مسلمان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد وحدت جنبش‌های اسلامی هستیم تصریح کرد: رمز وحدت و پیروزی جنبش‌های اسلامی بصیرت و دشمن شناسی بود که به واسطه حضور امام خمینی (ره) و تلاش‌های او ایجاد شد کما اینکه در این سال‌ها گروه‌ها و جنبش‌های اسلامی زیادی در این میان ظهور کرده‌اند اما به دلیل نداشتن همان دشمن شناسی و بصیرت لازم نتوانسته‌اند به مسیر خود ادامه دهند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران عنوان کرد: هیچکس تصور این را نمی‌کرد که غزه، یک باریکه کوچک با امکانات و محدودیت‌های بسیار به موازنه وحشت با رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و این دستاورد و همان پروژه بزرگ اسلامی است که امام خمینی (ره) آن را بنیان گذاشته است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) امروز کاری کرد که همه اذعان داریم که یاری کردن قدس یک واجب همگانی است و بدون شک با این عزمی که در جهان اسلام ایجاد شده پیروزی برابر اسرائیل نزدیک است.

ابوشریف بیان کرد: امروز رسانه‌ها نقش مهمی در ترویج تفکر مقاومت دارند و امیدواریم با کمک رسانه‌ها شاهد ترویج فرهنگ عزتمندی و مقاومت بیش از پیش در جهان اسلام باشیم.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی شهید قدس است و به درستی این نام برای او انتخاب شده است، گفت: شهید سلیمانی تلاش‌های بسیار زیادی برای وحدت جهان اسلام و جنبش‌های مقاومت در موضوع قدس انجام داد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران تأکید کرد: تلاش‌های شهید سلیمانی بود که باعث شد لبنانی کوچک و بدون ادعا امروز به قدرتی بزرگ در برابر اسرائیل و نظام سلطه تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: وحدت گروه‌های مقاومت عراقی و جنبش‌های یمنی از آرمان قدس به واسطه زحمات بی دریغ حاج قاسم سلیمانی ممکن شد و نمی‌توان این نقش را نادیده گرفت.

ابوشریف اضافه کرد: پیشنهاد مقام معظم رهبری برای تعیین تکلیف روز قدس با رفراندوم توسط ساکنین اصلی این سرزمین اسلامی راه حلی دموکراتیک و منطقی است اما اسرائیل و غرب هرگز با آن موافقت نکرده و نخواهند کرد.

وی در پایان یادآور شد: غرب فقط شعار دموکراسی و حقوق بشر را سر می‌دهد و هیچ وقت اجازه تحقق این راه حل منطقی را نخواهد داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار