رئیس بسیج جامعه زنان کشور:

هر شهید قابلیت الگودهی به جوانان را دارد

«مینا بیابانی» گفت: هر شهید قابلیت الگودهی به جوانان را در عرصه‌های مختلف زندگی دارد.
کد خبر: ۴۴۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸ - 16March 2021

هر شهید قابلیت الگودهی به جوانان را داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «مینا بیابانی» رئیس بسیج جامعه زنان کشور بعد از ظهر امروز در پیش کنگره ملی شهدای دانش آموز دختر اظهار داشت: خداوند در دین مبین اسلام الگوهایی را از زنان و مردان به جامعه معرفی می‌کند تا با الگوگیری از رفتار و منش و سیره این بزرگان انسانها به جایگاه حقیقی سعادت نائل بشوند.

وی با بیان اینکه در نظام تعلیم وتربیت برای قرار گرفتن در مسیر درست باید الگوهایی را در حوزه عمل معرفی کنیم تا انطباق درستی بین حوزه عمل و اندیشه و عمل و اجرا ایجاد شود، گفت: هر انسانی متناسب با برداشت‌های خود از موفقیت الگوهایی را در مسیر زندگی خود انتخاب می‌کند که در موضوع الگوگیری فرد حائز اهمیت است.

بیابانی ادامه داد: اگر در نظام تربیتی توجه خاص به بحث معرفی الگو و تعریف درستی از مفهوم موفقیت در متربیان ایجاد بشود نشان از کار درست نظام تربیت است و می‌تواند جامعه‌ای پر از سعادت، نشاط، تعالی و تکامل پیش برود.

این مسئول افزود: در مکتب اسلام الگوهای اسلامی را شاهد هستیم که در تضاد و مقابله با الگوهای مکاتب مادی و غیرالهی است.

وی با بیان اینکه باید در نظام تعلیم و تربیت شهدا را به فرزندان و دانش آموزان معرفی کنیم، افزود: در این صورت جامعه‌ای خواهیم داشت که به سمت تعالی و رشد برود.

بیابانی بیان کرد: کسانی که در نظام تعلیم و تربیت فعالیت می‌کنند باید به درستی شهدا را به عنوان الگو به جوانان و نوجوان معرفی کنند و جامعه را به سمتی پیش ببرند که نهادینه شود هر شهید قابلیت الگودهی به جوانان ما در عرصه‌های مختلف زندگی را خواهد داشت.

وی افزود: در این حرکت و مسیر نورانی رسیدن به هدف و چشم انداز غائی نظام اسلامی که همان اهداف تمدن نوین اسلامی است از اهداف ویژه‌ای برخوردار است و دانش آموزان با الگوگیری از شهدا برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی قدم بر‌دارند و نقش خود را ایفا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها