فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد؛

انهدام ۴۶ باند تبهکار و دستگیری ۷۳۹ مجرم در طرح «رعد ۴۲»

سردار رحیمی از انهدام ۴۶ باند تبهکار و دستگیری ۷۳۹ مجرم در طرح رعد ۴۲ پلیس پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ - 09March 2021

انهدام ۴۶ باند تبهکار و دستگیری ۷۳۹ مجرم در طرح «رعد ۴۲»به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز (سه‌شنبه) و در حاشیه «طرح رعد ۴۲» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این طرح موارد مهم و پیچیده‌ای کشف و سرعت عمل پلیس در برخورد با سارقین و اراذل اوباش به تصویر کشیده شد؛ همچنین کسانی که اقدام به تخریب اموال و عربده‌کشی می‌کردند دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت تأکید کرد: پایتخت محل امنی برای ارذل و اوباش نخواهد بود و با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

سردار رحیمی گفت: در این مرحله از طرح رعد، ۸۷۵ پرونده سرقت مورد کار اطلاعاتی قرار گرفت و ۲۴۴ حکم قضایی برای حضور در پاتوق سارقین، مالخران و کسانی که اقدام به فروش دارو‌های تقلبی کردند، صادر شد.

وی با اشاره به انهدام ۴۶ باند تبهکار عنوان کرد: در این مرحله از طرح رعد، سه هزار و ۷۳۳ قلم از اموال مسرقه کشف شد و ۷۳۹ نفر از سارقین و زورگیران و همچنین ۲۵ مجرم متواری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: اعضای دو باند که اقدام به فروش دارو‌های کمیاب در فضای مجازی می‌کردند، دستگیر شدند و ۳۰۰ هزار قلم دارو کشف شد که ارزش اموال کشف‌شده بیش از ۱۳ میلیارد تومان است.

سردار رحیمی بیان کرد: طی دو روز گذشته، اعضای باندی که اقدام به فروش دارو‌های کمیاب در فضای مجازی می‌کردند، دستگیر شدند و ۳۰۰ هزار قلم دارو از این باند کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه طی روز‌های گذشته قاچاق مواد محترقه افزایش داشته است، افزود: در این مرحله از طرح رعد، بالغ بر ۶٨ هزار قلم مواد محترقه کشف شد.

رئیس پلیس تهران اضافه کرد: در این مرحله از طرح رعد، باندی که قصد توزیع ۶٧ کیلوگرم مواد مخدر در تهران را داشت، منهدم شد.

سردار رحیمی درباره فروش واکسن کرونا در ناصرخسرو گفت: در این‌خصوص چیز‌هایی شنیده‌ایم که رسمیت ندارد؛ اشراف و نظارت ما نسبت به این موضوع بیشتر شده است و به مردم توصیه می‌کنم که فریب تبلیغات را نخورند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار