رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه خبر داد؛

مشاور رایگان به دو میلیون نفر/ معرفی وکیل معاضدتی به ۷۰ هزار پرونده

علی بهادری‌جهرمی با بیان اینکه سال گذشته دو میلیون مشاوره‌های رایگان داشتیم، گفت: ۱۳ هزار وکیل و کارشناس در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند.
کد خبر: ۴۴۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ - 14February 2021

مشاور رایگان به دو میلیون نفر/ معرفی وکیل معاضدتی به ۷۰ هزار پروندهبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علی بهادری‌جهرمی» رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) که ظهر امروز (یکشنبه) در کمیته امداد برگزار شد، با بیان اینکه در حوزه‌های خدمات معاضدتی کارشناسان به خوبی عمل کردیم، اظهار داشت: در سال گذشته دو میلیون مشاوره‌های رایگان داشتیم.

وی ادامه داد: در ۷۰ هزار پرونده وکیل معاضدتی به کمیته امداد و بهزیستی معرفی کردیم.

بهادری خاطرنشان کرد: در حوزه مشاور تلفنی که شش ماه گذشته در چند استان راه‌اندازی شده است، میانگین ماهانه ۲۰۰ هزار تماس تلفنی پاسخگو هستیم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: ۱۳ هزار وکیل و کارشناس در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند.

وی گفت: با توجه به زیر ساخت‌ها که ایجاد شده است از مددجویان درخواست دارم پای هیچ متنی را امضا نکنند تا از مشاور سوال کنند.

بهادری با بیان اینکه در سال گذشته ۲۲۰ نفر از پذیرفته‌شدگان در حوزه وکالت، کارشناسان رسمی و مشاورین خانواده از مددجویان کمیته امداد بودند، گفت: در سال ۱۳۹۹، از ۱۶ هزار نفری که ثبت نام کردند ۵۵۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند.

وی ادامه داد: مرکز وکلا این آمادگی را دارد که در حوزه آموزش پیش از آزمون و در اختیار قرار دادن جزوه‌های آموزشی ورود کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار