یادداشت/

انقلاب اسلامی نگین درخشان آزادگی و استقلال است

برافروختن مشعل فروزان آزادگی در اوج ظلمت با دستان با کفایت حضرت امام خمینی (ره) در شرایطی که استعداد حکومت‌های فاسد تحت حمایت استکبار فرصت تفکر و نفس کشیدن در فضای آزادی را از همه ملت‌های مظلوم سلب کرده بود صورت گرفت.
کد خبر: ۴۴۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ - 09February 2021

انقلاب اسلامی نگین درخشان آزادگی و استقلال در کره خاکی و پرچمدار عزت مسلمانان و مستضعفان جهانگروه استان‌های دفاع‌پرس - امیر «محمدنجاتی»؛ حضرت روح الله با اتکا به ذات اقدس الهی و پشتوانه توده مردم و تاًسی به سیره سید و سالار شهدا براستبدادو طاغوت خروشید و نه تنها کشور عزیزمان ایران و ملت‌های مظلوم را از بندگی رهانید؛ بلکه دست کثیف استکبار را از این مرز و بوم کوتاه ساخت و موجبات سرافکندگی و شکست جهانی استکبار را فراهم ساخت.

امروز پس از گذشت 42 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی علی رغم همه تحریمهایی که برای ما رقم زده شده بود؛ ایران اسلامی در سایه تدابیر ارزشمند ولی امر مسلمین جهان و رهبر فرزانه و بهره‌گیری از اندیشه نوین اندیشمندان جوان و با غیرت از اقتدار و شایستگی فرهنگی و نظامی و علمی بسیار بالایی برخوردار است.

ولایت مداری ملت قهرمان و همیشه درصحنه و پای کار بودن سربازان بی ادعا و جان برکف و گوش به فرمان ولایت فقیه روز به روز بر این اقتدار می‌افزاید.

توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم تکلیف را روشن کرده ‌و توجه ویژه به نسل جوان و جوان­گرایی مورد تاکید رهبری است.

برای تحقق اهداف مقدس انقلاب نیاز به حضور جوانان با غیرت، پرانرژی و تازه نفس داریم که الحمدالله به این موضوع در همه حوزه ها پرداخته شده است و نهضت فرهنگی و تربیتی امام محقق شده است.

در ادامه خط سیر انقلاب همان جوانانی که وعده حضورشان در صحنه را حضرت امام (ره) در سال 1342 فرموده بودند؛ در پیروزی وتداوم انقلاب نقش ارزنده­ای را ایفا نموده اند و حضور موثر آنها در اجرای شدن تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه حوزه‌ها قطعا موجبات سربلندی ایران اسلامی را رقم خواهد زد و تلاقی اشتیاق جوانان با غیرت و ولایت‌مدار با داشتن روحیات نشاًت گرفته از دفاع مقدس برای بومی سازی دانش روز و اقتدار نظامی و توسعه علمی و اسلامی سازی علوم انسانی به منصه ظهور خواهد نشست.

امید است با استعانت از درگاه خداوند رحمان و اسلام عزیز و با تابعیت از ولایت فقیه آرزوی دیرینه ما محقق گردد و پرچم ارزشمند این نهضت مقدس با دستان با کفایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیة الله الاعظم (عج) برسد.‌

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار