رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

هیچ دشمنی جرأت تعرض به ایران را ندارد

حجت‌الاسلام آقاجانپور با اشاره به توانمندی‌های نیرو‌های مسلح طی چهار دهه گذار از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: هیچ دشمنی امروز جرأت تعرض به ایران اسلامی را ندارد.
کد خبر: ۴۴۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ - 07February 2021

هیچ دشمنی جرات تعرض و دست درازی به ایران اسلامی را نداردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در آیین تجدید میثاق کارکنان وزارت دفاع با آرمان‌های امام خمینی (ره)، با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: آرمان‌های امام (ره) و به دنبال آن رهبر معظم انقلاب اسلامی، همان آرمان‌های پیامبران الهی است.

وی افزود: آرمان والای انبیای الهی همانا تشکیل حکومت دینی بر روی زمین بود که در طول تاریخ برای اولین بار این اتفاق در کشور ما رخ داده است.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: امام خمینی (ره) با الگوگیری از پیامبران الهی توانست با اتکا به مردم، طاغوت زمان خود را درهم بشکند و حکومت دینی تشکیل دهد.

آقاجانپور خاطرنشان کرد: امروز وزارت دفاع در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های والای امام راحل حرکت می‌کند و به مرحله‌ای از خودکفایی رسیده است که هیچ دشمنی جرأت تعرض، تجاوز و دست‌درازی به ایران اسلامی را ندارد.

سردار سرتیپ «قاسم تقی‌زاده» جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و جمعی از معاونان و فرماندهان این وزارتخانه نیز در این مراسم حضور داشتند. این آیین با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها