جانشین وزیر دفاع خبر داد؛

رونمایی از دستاورد‌های جدید راداری و موشکی در آینده نزدیک

سردار تقی‌زاده با اشاره به توانایی بومی‌سازی و طراحی انواع تجهیزات و موشک توسط جوانان گفت: دستاورد‌های نیرو‌های مسلح در حوزه رادار و موشک به‌زودی رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۴۴۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ - 07February 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «قاسم تقی‌زاده» جانشین وزیر دفاع صبح امروز (یکشنبه) در آئین تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با آرمان‌های امام خمینی (ره) که با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و جمعی از معاونان و فرماندهان این وزارتخانه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، اظهار داشت: دانش و فناوری محققان جوان کشور بسیار ارزشمند و ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه روحیه خودکفا بودن کشور و جامعه میراثی است که از امام راحل، بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بر جای مانده است، افزود: شتاب علمی کشور در زمینه‌های نظامی تا جایی است که امروز مهندسان و محققان پرتلاش و جوان کشور می‌توانند انواع موشک‌های رزمی زمینی، دریایی، هوایی و جنگ‌های الکترونیک را طراحی و بومی‌سازی کنند.

دستاورد‌های نیروی مسلح در حوزه رادار و موشک به زودی رونمایی می‌شود

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به توانایی بومی‌سازی و طراحی انواع تجهیزات و موشک توسط جوانان کشور گفت: دستاورد‌های نیروی مسلح در حوزه رادار و موشک به‌زودی رونمایی می‌شود.

سردار تقی‌زاده عنوان کرد: پرتاب موشک ماهواره‌بر «ذوالجناح» موفقیت‌آمیز بوده است و این موشک به‌زودی ماهواره‌های مورد نظر وزارت دفاع را به مدار زمین ارسال می‌کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها