مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

مستند کوتاه «سنگربان» از خوزستان حائز رتبه اول بخش مستند جشنواره بین‌المللی رسام شد

«مهدی پاک» گفت: فیلم مستند کوتاه «سنگربان» ساخته «ایوب مروانی‌پور»، فیلمساز جوان خوزستانی در دومین جشنواره بین‌المللی رسام موفق به دریافت جایزه اول بخش مستند در بخش ملی شد.
کد خبر: ۴۳۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸ - 06January 2021

مستند کوتاه «سنگربان» از خوزستان حائز رتبه اول بخش مستند جشنواره بین‌المللی رسام  شد

‌«مهدی پاک» مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‎‌پرس در اهواز، ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل میزبانی  جشنواره بین‌المللی رسام اظهار داشت: فیلم مستند کوتاه «سنگربان» ساخته «ایوب مروانی‌پور»، فیلمساز جوان خوزستانی در دومین جشنواره بین‌المللی رسام موفق به دریافت جایزه اول بخش مستند در بخش ملی شد.

وی افزود: مروانی‌پور جوانی بارز از نسل سوم انقلاب است که با آثارش می خواهد پیوند دهنده و استمرارگر فرهنگ دفاع مقدس باشد.

پاک گفت: این فیلمساز خوزستانی با ورود به انجمن سینمای جوان اهواز در سال ۱۳۷۹ و پشت سر گذاشتن یک دوره کلاس‌های آموزش فیلم‌سازی فشرده و تصویربرداری مقدماتی به عضویت انجمن درآمد و تاکنون یکی از اعضای فعال این دفتر است. وی از آن زمان تاکنون در زمینه‌های مدیریت تولید فیلم، فیلمنامه‌نویسی و فیلمسازی فعال بوده است.

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: از جمله ساخته‌های بارز این فیلمساز می‌توان به مستندهای «پلشهر» با موضوع معرفی پل‌های اهواز، «سفید هلالی» با موضوع سرگذشت پل سفید اهواز و «پل سیاه» با موضوع سرگذشت پل سیاه اهواز نام برد.

مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «رسام» امروز در منطقه آزاد اروند خوزستان با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار