امام جمعه شیراز:

امروز ملت ایران، ملتی زنده است

«آیت الله لطف الله دژکام» با بیان اینکه امروز ما ملت زنده هستیم هر چند در شرایط تحریم به سر می‌بریم، گفت: همه انقلاب از اینجا شروع شد که زندگی تحت ولایت و استقلال به واسطه امام راحل (ره) قرار گرفت.
کد خبر: ۴۳۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ - 06January 2021

امروز ما ملت زنده هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «آیت الله لطف الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز عصر امروز در یادآوره شهدا با عنوان «دست‌های آسمانی» با بیان اینکه راه اصلی زنده شدن جامعه را در سوره انفال مشاهده می‌کنیم، اظهار داشت: شهادت، زندگی جاودان و رمز اصلی حیات است.

وی افزود: ما ملت مرده‌ای پیش از انقلاب بودیم و این جمله شهید سلیمانی که ما ملت شهادتیم نشان‌دهنده تغییر این روند پس از انقلاب است.

امام جمعه شیراز با اشاره به سریال روز‌های ابدی و مشکلات پیش از انقلاب، گفت: پیش از انقلاب زیر چکمه ۴۰ هزار آمریکایی بودیم و نمی‌شد حرفی زد و امروز هم انسان شرم و خجل از مطرح کردن آن مسائل می‌شود.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه امروز ما ملت زنده هستیم هر چند در شرایط تحریم به سر می‌بریم، گفت: همه انقلاب از اینجا شروع شد که زندگی تحت ولایت و استقلال به واسطه امام راحل (ره) قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: تغییر ملت مرده به ملت شهادت و ملت امام حسین به خاطر پاسخ مثبت به ولایت بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار