فراخوان جشنواره «مشق سردار» در مازندران منتشر شد

به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد اقدام به برگزاری جشنواره «مشق سردار» کرده است.
کد خبر: ۴۳۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸ - 21December 2020

فراخوان جشنواره «مشق سردار» در مازندران منتشر شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و نیز ترویج مکتب شهید سلیمانی در این قشر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد با همکاری اداره آموزش و پرورش، بسیج رسانه، بسیج ورزشکاران، بسیج هنرمندان، انجمن هنر‌های نمایشی و پایگاه مقاومت بسیج ولایت فقیه این شهرستان اقدام به برگزاری جشنواره «مشق سردار» کرده است.

بر اساس این گزارش، این جشنواره شامل خوانش و اجرای یک دقیقه‌ای از دلنوشته و یا مونولوگ (تک گویی) در مورد رشادت‌ها و فداکاری‌های سردار سلیمانی است و شرکت کنندگان می‌بایست آثار خود را به صورت یک ویدئو (به صورت افقی) در مدت زمان یک دقیقه با موضوعات ذیل ضبط و به شماره واتساپ دبیرخانه ارسال کنند.

در ادامه فراخوان عنوان شد: این فراخوان با موضوعاتی در قالب «من هم قاسم سلیمانی‌ام»، «انتقام سخت از قاتلین سردار» و «دلگویه و دلنوشته‌ای برای سردار سلیمانی» در ۳ بخش و رده سنی ۷ و ۸ سال، ۹ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۶ سال برگزار می‌شود.

در این فراخوان آمده است: در هر بخش و رده سنی به ۳ اثر برگزیده لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا خواهد شد. همچنین به ۱ اثر که بیشترین پسند و نظر و اشتراک را در صفحه اختصاصی جشنواره به خود اختصاص دهد نیز جایزه نقدی و لوح سپاس تقدیم خواهد شد.

این فراخوان می‌افزاید: کلیه آثار در صفحه اینستاگرام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس ershad.mahmodabad برای استفاده و بازدید عموم بارگذاری خواهد شد. شرکت کننده گان می‌بایست کلیه آثار خود را به شماره واتساپ دبیر خانه ۰۹۰۵۷۰۸۱۵۱۶ تا ۱۰ دی ارسال کنند.

خاطرنشان می‌شود؛ ملاک ارزیابی آثار برای داوران جشنواره، «خلاقیت و نوآوری در اجرای اثر»، «قالب ادبی محتوای دلنوشته و «شیوایی و احساس بیان» عنوان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها