آیت‌الله خاتمی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

تاکید اعضای مجلس خبرگان بر اقتصاد مقاومتی و یک مرحله‌ای بودن توافق هسته‌ای

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانیه پایانی هفدهمین اجلاس خبرگان، موضوعات اقتصاد مقاومتی، یک مرحله ای بودن توافق هسته ای، مسائل فرهنگی و وحدت ملی را بندهایی از این بیانیه برشمرد.
کد خبر: ۴۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶ - 11March 2015

تاکید اعضای مجلس خبرگان بر اقتصاد مقاومتی و یک مرحله‌ای بودن توافق هسته‌ای

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، آیتالله سید احمد خاتمی در حاشیه اجلاس مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دیروز این مجلس برای انتخاب رئیس خبرگان میتواند الگویی برای برگزاری دیگر انتخابات در کشور باشد هم دیروز و هم امروز رقابت بود اما رقابتی بسیار معقول.

وی در ادامه گفت : ما انتظار داریم در همه دوره های انتخابات بویژه انتخابات اسفند سال آینده برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به این شکل عمل شود، به عنوان کسی که 15 سال در مجلس خبرگان عضویت داریم فضا را بسیار با صفا و صمیمی می دانم .

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری همچنین درباره نشست عصر امروز این مجلس گفت: پس از نطق های قبل از دستور، محورهای بیانیه پایانی قرائت خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مرقد مطهر امام(ره) در حال تعمیر است زمینه برای رفتن اعضای خبرگان به حرم امام مناسب نیست از این رو مرقد مطهر امام(ره) تا 14 خرداد آماده می شود و اعضای خبرگان نیز پس از اجلاس بعدی به زیارت میروند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار