مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

کار برای شهدا بدون اذن شهدا امکان پذیر نیست/ یادمان شهدای گمنام قلب شهر صدرا است

سرهنگ کوشکی گفت: کار برای شهداء بدون اذن و اجازه شهداء امکان پذیر نیست و اینکه شما داوطلبانه در این مسیر گام برداشته اید، قطعاً لطف خداوند و عنایات شهداست.
کد خبر: ۴۳۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ - 10December 2020

کار شما برای شهداء با عنایت شهداست/ یادمان شهدای گمنام، قلب شهر صدراستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، طرح توسعه و بهسازی یادمان شهدای گمنام با حضور شهردار شهر صدرا، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس و جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت امیرالمؤمنین (ع) بررسی شد.

شهردار صدرا در این نشست با تشریح اقدامات فرهنگی و عمرانی در جهت توسعه و ترویج یاد و خاطره و ارزش‌های شهدای عظیم الشأن، اظهار داشت: یاد و نام شهدا و فرهنگ شهادت، سند افتخار آزادگی و ضامن امنیت همه جانبه و بقای استقلال و آزادی است و ما برای ایمن سازی جامعه خودمان، باید متوسل به شهدا و فرهنگ شهادت شویم.

وی با بیان اینکه در شهر صدرا آثاری از نام و یاد شهدا مشاهده نمی‌شود، افزود: تلاش کرده‌ایم تا با جمع آوری اطلاعات شهدایی که خانواده آن‌ها در شهر صدرا ساکن هستند، در چند حوزه فرهنگی، توسعه یادمان شهدای گمنام و نصب تصاویر شهدا با اعتباراتی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در سال ۹۹ اقدامات خود را آغاز کنیم.

سرهنگ کوشکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با تشکر از همت شهردار صدرا، گفت: کار برای شهداء بدون اذن و اجازه شهداء امکان پذیر نیست و اینکه شما داوطلبانه در این مسیر گام برداشته اید، قطعاً لطف خداوند و عنایات شهداست.

وی با بیان بهانه‌ها یا مشکلات مبتلا به در شهرداری‌ها در خصوص کمبود اعتبار، عنوان کرد: شما نیز می‌توانستید با بهانه‌های کمبود اعتبار از زیر اینگونه فعالیت‌ها شانه خالی کنید؛ اما یقین داشته باشید برکت کار برای شهدا در تمام حوزه‌های مسئولیتی شما محسوس خواهد بود.

کوشکی با بررسی طرح بهسازی یادمان شهدای گمنام و بحث و تبادل نظر پیرامون آن، گفت: تلاش کنید با ایجاد دسترسی‌های مناسب و ایجاد فضای بصری، یادمان شهدای گمنام قلب شهر صدرا و مرکز فرهنگی و معنوی منطقه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار