امیر حیدری در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس:

اقتدار امروز ایران به‌واسطه مثلث ولایت، مکتب و امت اسلامی است

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی به‌واسطه مثلث قدرت ولایت، مکتب، و امت اسلامی است، و این سه عامل تولیدکننده اقتدار امروز، و عزت و جاودانگی فردای ما هستند.
کد خبر: ۴۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴ - 26February 2015

اقتدار امروز ایران به‌واسطه مثلث ولایت، مکتب و امت اسلامی است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در سومین همایش سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس و بازنشستگان نیروهای مسلح اظهار داشت: اگر تلاشها و مجاهدتها نبود، امروز جمهوری اسلامی اقتدار نداشت.

جانشین فرمانده نزاجا افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی بهواسطه مثلث قدرت ولایت، مکتب، و امت اسلامی است، و این سه عامل تولیدکننده اقتدار امروز و عزت و جاودانگی فردای ما هستند.

وی تأکید کرد: امروز کشوری هستیم که به برکت ولایت، ارزشهای خود را نه فقط در کشور خود، بلکه در دیگر کشورها به منصه ظهور رساندهایم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، قدرت چانهزنی تیم مذاکرهکننده ایرانی در مذاکرات هستهای با شش کشور قدرتمند دنیا را از مصادیق قدرت جمهوری اسلامی برشمرد.

امیر حیدری در پایان به موضوع تخریب شخصیتی و هجمهپراکنیهای استکبار از طریق رسانههای دیداری و نوشتاری اشاره کرد و گفت: مصداق دیگر قدرت جمهوری اسلامی این است که 152 رسانه دیداری و شنیداری علیه ما کار میکنند؛ به گونهای که پشت هر یک از این رسانهها، چندین اتاق فکر، فعالیت و شایعهپراکنی میکند، تا جلوی این تحولات عظیم و پیشرفتهای ما را بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار