گفت‌وگوی دفاع پرس با فرماندهان نظامی در رابطه با فیلم محمد رسول الله(ص)

تشکر سرلشکر باقری از "مجید مجیدی"/ شیرازی: این فیلم کار کم‌نظیری در دنیاست/ نقدی: جهان منتظر اکران فیلم است

فرماندهان نظامی در رابطه با فیلم "محمد رسول الله(ص)" در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس ضمن تقدیر و تشکر از مجید مجیدی کارگردان این فیلم، ابراز داشتند که مردم جهان آماده‌ی اکران فیلم هستند.
کد خبر: ۴۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰ - 24February 2015

تشکر سرلشکر باقری از

سردار سرلشکر "محمد باقری" رئیس ارکان و امور مشترک نیروهای مسلح پس از اکران فیلم "محمد رسول الله(ص)" ضمن تقدیر و تشکر از مجید مجیدی کارگردان این اثر فاخر سینمایی به خبرنگار دفاع پرس گفت: فیلم خیلی عالی بود، جا دارد مفصل درباره آن صحبت کرد.

سردار "محمد شیرازی" مسئول دفتر فرمانده معظم کل قوا نیز در رابطه با این فیلم گفت: الحمدالله و به لطف خدا کار کم نظیری انجام شده است، همان طور که کارشناسان هم نظر دادهاند فیلم"محمدرسول الله(ص)" در دنیا کار کم نظیری است.

سردار "محمدرضا نقدی" رییس سازمان بسیج مستضعفین نیز در پایان نمایش فیلم"محمد رسول الله(ص)" گفت: کار خیلی خوب و خوش ساخت بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع مقدس مبنی بر ظرفیت این اثر فاخر سینمایی در نشان دادن چهره پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: شرایط خوبی برای اکران این فیلم در جهان وجود دارد، اگر اروپاییها جرئت کنند این فیلم را در کشورهایشان نمایش دهند دیگر کسی در اروپا جرئت نمیکند به ساحت پیامبراسلام(ص) توهین کند چرا که خود مردم اروپا پاسخ آنها را خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها