جایزه کتاب سال دفاع مقدس-5

سردار بابایی: بازبینی و مطالعه 2600 اثر در شانزدهمین جایزه کتاب سال دفاع مقدس

رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس گفت: در شانزدهمین جایزه کتاب سال دفاع مقدس 2600 اثر مورد بازبینی و مطالعه قرار گرفت و میدان رقابتی را برای ناشران به وجود آورد.
کد خبر: ۴۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵ - 22February 2015

سردار بابایی: بازبینی و مطالعه 2600 اثر در شانزدهمین جایزه کتاب سال دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "گلعلی بابایی" رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس در آیین اختتامیه شانزدهمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس با یادآوری حماسه و رشادت رزمندگان اسلام در عملیات خیبر گفت: در این عملیات شجاعت رزمندگان اسلام و تدبیر فرماندهان جنگ به رخ جهانیان کشیده شد.

وی افزود: شهید میثمی فرمودند هرآن کس که در طلائیه ایستاد اگر در کربلا هم میبود، میایستاد. محفل امروز ما تلاشی جهت ارج نهادن به آنانی است که در دفاع مقدس حماسهها آفریدند.

بابایی خاطرنشان کرد: جایزه کتاب سال دفاع مقدس 22 سال پیش راهاندازی شد. هدف از این جشنواره شناسایی، گردآوری و معرفی کتابهای برتر حوزه دفاع مقدس بود.

وی تجلیل از مولفان و نویسندگان، تشویق و ترغیب نویسندگان، ایجاد زمینه مساعد، فراهم کردن پشتوانه معنوی و مادی، برانگیختن انگیزه مسئولان جهت سرمایهگذاری در این حوزه را از دیگر اهداف این جایزه برشمرد و گفت: ایجاد پویایی در جهان اسلام با توجه به فرهنگ دفاع مقدس و ترسیم سیمای معرفتی نظام اسلامی نیز هددفهای جایزه کتاب سال دفاع مقدس هستند.

رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس بیان کرد: بدون شک این جشنواره میدان رقابتی برای ناشران به وجود آورده است کما اینکه جشنواره امسال نشان دهندهی این رقابت بود.

وی در پایان از سردار جزایر معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح، سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و معاونین بنیاد تقدیر و تشکر کرد و گفت: در جایزه امسال 2600 اثر مورد بازبینی و مطالعه قرار گرفت که در این بین از جواد محقق دبیر علمی این جایزه و صمدزاده رئیس کتابخانه جنگ حوزه هنری که در اجرای جایزه کتاب سال دفاع مقدس سنگ تمام گذاشت و بار جشنواره را به دوش کشید تشکر میکنم. امیدوارم در سالهای آینده این جایزه باشکوه بهتری برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار