آیت‌الله عبادی:

آزادگان جزو اسناد پرافتخار انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی گفت: آزادگان جزو اسناد پرافتخار انقلاب هستید و دشمنان مغروری که شرق و غرب همراهشان بودند را با تحمل و صبرتان، شرمنده و سر به زیر کردید.
کد خبر: ۴۱۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ - 16August 2020

آزادگان جزو اسناد پرافتخار انقلاب هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی امروز در دیدار با جمعی از آزادگان خراسان‌جنوبی ضمن تبریک 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: زبان، قلم، هنر، اعداد و ارقام از بیان اقدامات فداکارانه آزادگان سرافراز عاجز است.

وی با بیان اینکه درک مفهوم کلمه آزاده، کار ساده‌ای نیست زیرا آزاده تنها به معنی رهایی از زندان نیست، بیان داشت: عالم اسارت همین انگیزه‌های بدنی هستند و برخی‌ها اسیر در شهرت، مقام، مال و غیره هستند که این اسارت، بدترین نوع اسارت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی عنوان کرد: آن کسی که بنده هوای نفس شود همه مظاهر عالم را براساس هوای نفس دوست دارد، اما آن فردی که به عشق خدا پیوسته است، همه مظاهر را در پای محبت خدا دوست دارد.

عبادی با اشاره به اینکه آزاده یعنی آن دسته از افرادی که در صحنه آزمایش، چون انگیزه و هدفشان خدا بود بر عزتشان افزوده شد، اضافه کرد: آزادگان در صحنه آزمایشی قرار گرفتند که در انواع و اقسام مسائل و متغیرها، پای حرف خدا ایستادند و با اینکه شکنجه شدند و در زندان‌ها ماندند، اما هیچگاه خدا را رها نکردند.

وی خطاب به آزادگان، گفت: شما جزو اسناد پرافتخار انقلاب هستید و دشمنان مغروری که شرق و غرب همراهشان بودند را با تحمل و صبرتان، شرمنده و سر به زیر کردید.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با اشاره به اینکه ما از شما آزادگان به عنوان اسوه صبر و استقامت انتظار شفاعت داریم، بیان داشت: مطمئن باشید که خداوند متعال با شما است و رهایتان نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار