مهم‌‌ترین اخبار دفاعی رسانه‌های مجازی کشور

آمار بازدیدکنندگان مناطق عملیاتی دفاع مقدس/ جمهوری اسلامی ایران، ابر قدرت نرم دنیا

آمار بازدیدکنندگان مناطق عملیاتی دفاع مقدس/ جمهوری اسلامی ایران، ابر قدرت نرم دنیا / اهدای اولین سیمرغ جشنواره به حاج قاسم از جمله مهمترین اخبار دفاعی رسانه های کشور در48 ساعت گذشته است.
کد خبر: ۴۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴ - 14February 2015

آمار بازدیدکنندگان مناطق عملیاتی دفاع مقدس/ جمهوری اسلامی ایران، ابر قدرت نرم دنیا

گروه سایر رسانه های خبرگزاری دفاع پرس، به منظور دسترسی آسان مخاطبان خود به مهمترین اخبار سایت ها و روزنامه های کشور در حوزه ی نظامی، نیروهای مسلح و اخبار مربوط به حوزه دفاع مقدس، به صورت روزانه یک بسته خبری در این حوزه ها آماده و منتشر می کند.

در ادامه مهمترین اخبار فضای مجازی  در 48 ساعت گذشته میآید:

 

صهیونیستها در جنگ 33 روزه خیلی دنبال یک ایرانی گشتند

باشگاه خبرنگاران:سردار "محمد اسماعیل کوثری" رئیس کمیته دفاعی- امنیتی مجلس شورای اسلامی در گفتگویی درباره ادعای صهیونیستها و جنگهای روانی که ضد جمهوری اسلامی ایران به راه میاندازند، اظهار داشت: ما با اقدامات مستشاری و انتقال تجارب دفاع مقدس باعث شدیم تا آزادگان جهان آن را دریافت کرده و توطئه مستکبرین را به این وسیله خنثی کنند. وی ادامه داد: ترس و وحشتی که درون محافل نظامی و سیاسی صهیونیستها ایجاد شده باعث مطرح کردن چنین سخنانی بوده، آنها در جنگ 33 روزه خیلی دنبال یک ایرانی گشتند تا مطرح کنند ایران در لبنان حضور دارد، اما پیدا نکردند.رئیس کمیته دفاعی- امنیتی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقشآفرینی جمهوری اسلامی ایران در خنثیسازی توطئه مستکبرین خاطر نشان کرد: تجربه دفاع مقدس، عامل مهمی در این موضوع بوده است.  گفتنی است، هر گاه صهیونیستها با سرخوردگی استراتژیک مواجه میشوند، اتهامات و تهدیداتی را ضد نظام تکامل یافته جمهوری اسلامی ایران مطرح میکنند که نمونه آن، لفاظی "بنی گانتس" فرمانده کل ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر آمادگی اقدام نظامی و ادعاهای واهی روزنامههای صهیونیستی برای کلید زدن سناریوهای "ایران هراسی" بوده است.

 

جمهوری اسلامی ایران، ابر قدرت نرم دنیا

باشگاه خبرنگاران :سردار سرتیپ پاسدار غلام رضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: ما امروز در دنیا یک ابر قدرت نرم هستیم و قادریم هر حادثه و تهدیدی علیه انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور را به تنهایی با قدرت نرم ملی و بین المللی پاسخ دهیم، اصل موضوع درگیری با آمریکاییها قدرت نرم است.وی گفت: مقام معظم رهبری فرمایش حکیمانهای در رابطه با پدافند غیرعامل دارندکه پدافند غیرعامل یعنی مصونیت سازی بدن، یعنی این انسان را از درون مصون میکند. مصون سازی یعنی اینکه اگر دشمن اقدامی کرد و تلاش کرد، نتیجهای از آن نگیرد. یعنی شما با پدافند غیرعامل کاری کنید که اثر تهدید دشمن بر کشور صفر شود این یعنی اینکه پدافند غیرعامل میخواهد کشور را به مرز آسیب ناپذیری در برابر تهدید برساند در بسیار از حوزهها این کار انجام شده و در برخی از حوزهها هم شروع شده است، در جنگ نرم نیز باید دید اجزای قدرت نرم چه هستند و مولفههای آن چیست؟

 

آمار بازدیدکنندگان مناطق عملیاتی دفاع مقدس

 تسنیم:مصطفی ذباح مدیر راهیان نور سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: بازه زمانی مورد نظر جهت ارائه آمار زائران راهیان نور طبق روال هر ساله از سالروز عملیات بازی دراز در غرب کشور آغاز شده و تا 29 فروردین ماه سال آیندهاش ادامه خواهد داشت. و این بازه برای امسال از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده و تا فروردین سال 94 بررسی خواهد شد.وی افزود: طبق بررسیها از اول اردیبهشت ماه سال 93 استقبال خوب و چشم گیری از جانب اقشار مختلف مردم، دانش آموزان، دانشجویان و زائران خارجی اردوهای راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب، شمال غرب و جنوب کشور شده است. از ابتدای اردیبهشت ماه سال 93 بیش از دو میلیون زائر از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید کردهاند.

 

دشمن هیچ راهبردی برای مقابله با ایران ندارد

پایگاه اطلاعرسانی سپاه سلمان: سردار سیدحسن مرتضویفرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن امروز در مقابل ایران اسلامی دچار بیبرنامگی و از همگسیختگی شده و هیچ راهبردی برای مقابله با جمهوری اسلامی ندارد.وی اظهارکرد:بهرهگیری از تفکر بسیج و الگوگیری از این ساختار و سازمان در کشورهای بیداری اسلامی و کشورهایی که میخواهند روی پای خود بایستند شده است. وی اضافه کرد: بیش از 250 هزار نفر در سوریه از بسیج سپاه پاسداران الگو گرفتهاند و در تقابل با دشمنان  اسلامی در میدان هستند؛ در کشور عراق نیز شرایطی است که با الگو گرفتن از ایران اسلامی به پیروزیهایی دست یافتند و همه اینها را مدیون انقلاب اسلامی هستیم. سردار مرتضوی ادامه داد: حزبالله لبنان که مولود انقلاب اسلامی است اسرائیل را که 60 سال جهان عرب را به اشغال درآورده بود امروز زمینگیر کرده است.

 

اهدای اولین سیمرغ جشنواره به حاج قاسم

ساعت24:برنده سیمرغ بلورین بخش پژوهش سینما حقیقت جشنواره فیلم فجر جایزه خود را به حاج قاسم سلیمانی اهدا کرد. محمد علی شعبانی که برنده جایزه پژوهش برای مستند «سمفونی استیضاح» شده بود، پس از دریافت این جایزه، آن را به فرمانده سپاه قدس ایران تقدیم کرد.

 

واکنشفرمانده کلسپاه به اظهارات دیوید کوهن

الف: سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم ختم والده محمود احمدینژاد به اظهارات دیوید کوهن معاون وزیر خزانهداری آمریکا واکنش نشان داد.فرمانده کل سپاه پاسداران در پاسخ به این اظهارات گفت که کوهن اشتباه کرده و دیگر این را نمیگوید.به گزارش تسنیم، دیوید کوهن اخیرا گفته بود دست ایران در مذاکرات با ۱+۵بسته است.

 

اگر فتوای جهاد آیتالله «سیستانی» و حضور سردار «قاسم سلیمانی» نبود بغداد سقوط می کرد

مطالبه گر: «هادی العامری» مسئول ناظر بر نیروهای بسیج مردمی عراق و رئیس سازمان «بدر» این کشور گفت اگر فتوای مرجعیت عالی شیعیان در عراق و حضور سردار «قاسم سلیمانی» و حمایت ایران از دولت عراق نبود، بغداد به دست داعش سقوط میکرد.به نوشته پایگاه خبری عراقی «المدی پرس»، وی ضمن متهم کردن ترکیه و اردن به حمایت از داعش، افزود: فساد یکی از دلایل شکست ارتش عراق است.

 

 

نظر شما
پربیننده ها