شکستن انحصار دلار مهمترین راه خروج از سیطره اقتصادی رژیم آمریکا

یک مدرس دانشگاه شکستن انحصار دلار را تنها راه نجات کشور‌ها برای خروج از سیطره اقتصادی رژیم آمریکا دانست و گفت: مبنای تجارت هر کشوری باید واحد پول ملی همان کشور باشد تا لازم نباشد کشور‌ها برای معاملات تجاری، ارز ملی خود را به دلار تبدیل کنند.
کد خبر: ۴۰۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ - 28July 2020

شکستن انحصار دلار مهمترین راه خروج از سیطره اقتصادی رژیم آمریکابه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، فاطمه انصاری مدرس دانشگاه در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه باتوجه به شرایط سخت اقتصادی ضمن توصیه به مدارا و نوع دوستی، اظهار داشت: به نظر می‌رسد تنها راه نجات کشور‌ها برای خروج از سیطره اقتصادی قلدر‌مآبانه رژیم آمریکا، شکستن انحصار دلار در اقتصاد است.

این دکتری فقه و حقوق تاکید کرد: شکستن انحصار دلار سبب می‌شود ارزی که کشور‌های جهان برای معاملات تجاری مورد استفاده قرار می‌دهند، برای کشور خاصی امتیاز ویژه نداشته باشد.

انصاری گفت: به نظر می‌رسد مبنای تجارت هر کشوری باید واحد پول ملی همان کشور باشد تا لازم نباشد کشور‌ها برای معاملات تجاری، ارز ملی خود را به دلار تبدیل کنند و زمینه را برای سوءاستفاده متمولان و دلالان و سودجویان جهت کنترل بازار فراهم کنند و سبب سلطه اقتصادی دلار بر اقتصاد جهان شوند.

این مدرس دانشگاه در پایان اظهار داشت: به حول و قوه الهی به زودی شاهد پایان یافتن همه جانبه سلطه آمریکا برجهان خواهیم بود چنانچه این روز‌ها غرق شدن آن را به مثابه کشتی تایتانیک مشاهده می‌کنیم.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار