مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بوشهر خبر داد؛

برگزاری نخستین همایش «زنان جانباز» در بوشهر

«آرزو شبل حکماء بوشهری‌نژاد» گفت: همایش «زنان جانباز» برای نخستین بار در بوشهر با محوریت 45 جانباز زن این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷ - 14June 2020

برگزاری نخستین همایش «زنان جانباز» در بوشهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «آرزو شبل حکماء بوشهری‌نژاد» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شیر زنان قهرمان ایران اسلامی با ایثار و از خودگذشتگی در ادوار مختلف رشادت‌های فراوانی را به منصه ظهور رساندند.

وی با بیان اینکه برخی از زنان در مناطق جنگی حاضر شده و به عنوان امدادرسان مشغول خدمت رسانی و یا اسلحه به دست، به سهم خود به دفاع از مرزهای ملی پرداختند، گفت: بسیاری از زنان پشت جبهه به جمع‌آوری آذوقه و پشتیبانی جبهه برای رزمندگان اسلام همت می گماردند.

بوشهری از برگزاری نخسین همایش «زنان جانباز» بوشهر با محوریت 45 جانباز زن این استان خبر داد و افزود: نقش ایثار و فداکاری های زنان جانباز در جامعه مغفول مانده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه بیش از 8 هزار و 900 جانباز زن داریم که حدود یک و نیم درصد از کل جانبازان را شامل می‌شود، خاطرنشان کرد: بیش از 18 هزار نفر از جانبازان ما جانباز بالای 50 درصد هستند که نزدیک به 400 نفر از آنها جانبازان زن هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار