«پیامبر مهربانی» در هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

نمایشگاه «پیامبر مهربانی» در هفتمین جشنواره تجسمی فجر در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱ - 28January 2015

«پیامبر مهربانی» در هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، "مجتبی آقایی" دبیر هفتمین جشنواره تجسمی فجر با اعلام خبر برگزاری نمایشگاه پیامبر مهربانی ها در جشنواره فجر، گفت: در این دوره جشنواره بخشی با عنوان پیامبر مهربانی با هدف احترام به ساحت مقدس انبیای الهی و اعلام انزجار از خشونت و افراطیگری در جهان برگزار میشود.

آقایی ادامه داد: در این بخش نمایشگاهی از آثار هنرمندان تجسمی با موضوع پیامبر با حدود ۷۰ اثر از ۱۹ تا ۲۶ بهمن ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار میشود.

دبیر هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر افزود: ورک شاپ نقاشی با موضوع پیامبر با حضور تعدادی از هنرمندان و همچنین یک پرفورمنس از برنامههای دیگر بخش پیامبر مهربانی در هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر است.

آقایی همچنین گفت: رونمایی و آغاز به کار هنرمندان تجسمی برای پیوستن به یک حرکت فرهنگی برای احترام به ساحت انبیاء با ارسال اثر یا درج امضاء در یک سایت برنامه دیگری ست که در این بخش جشنواره صورت میگیرد.

هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در رشتههای نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه سازی، سفال، تصویرگری، پوستر، عکاسی و کاریکاتور با همکاری انجمنها و نهادهای هنری از ۱۴ بهمن ماه جاری برگزار میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار