مجتهدزاده در دیدار با شهاب مرادی:

شهرداری بالاترین ظرفیت مردمی را برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس دارد

رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: شهرداری مستعدترین نهاد مردمی است و بالاترین ظرفیت را برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس دارد.
کد خبر: ۳۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱ - 27January 2015

شهرداری بالاترین ظرفیت مردمی را برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس دارد

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس  مجتهدزاده رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در دیدار با شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری ضمن تاکید بر ضرورت وفاق ملی و همدلی بین دستگاه ها و نهادهای اجرایی و مردمی عنوان کرد: شهرداری مستعدترین نهاد مردمی است و  بالاترین ظرفیت را برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس دارد.

مجتهدزاده در این نشست با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت دستگاه ها به منظور نشر آثار دفاع مقدس بویژه در حوزه زنان گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری به دلیل تعاملات محلی و ارتباط بیشتر با مردم استان تهران می تواند تاثیر  بسزایی در نشر آثار دفاع مقدس داشته باشد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش­های مشارکت زنان در دفاع مقدس  به مردمی شدن تبیین موضوع مشارکت زنان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: به دلیل آنکه تاکنون نقش زنان در دفاع مقدس به درستی تبیین نشده است لذا اهتمام و عزم و اراده همگانی در پرداختن به موضوع و نشر ارزشهای آن برای نسل جدید، یک ضرورت تلقی می گردد.

دراین نشست همچنین حجت الاسلام شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری با مهم شمردن موضوع همکاری دو سازمان بویژه در زمینه نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس ، از همکاری و یاری رساندن سازمان فرهنگی هنری شهرداری با سازمان استقبال کرد و ضرورت تعاملات دوسویه در راستای نشر ارزش های دفاع مقدس را از نیاز های اساسی در این حوزه دانست.

لازم به ذکر است که در این نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری فی ما بین سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با سازمان فرهنگی هنری شهرداری و برگزاری سلسله نشست های هم اندیشی دو سازمان به منظور استمرار تعاملات دو جانبه مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار