فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد خبر داد؛

کشف بیش از 5 هزار عدد مواد محترقه در عباس آباد

«حسین عبدی» از کشف 5 هزار و 300 عدد مواد محترقه در شهرستان عباس آباد خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ - 07March 2020

کشف بیش از 5 هزار عدد مواد محترقه در عباس آبادبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «حسین عبدی» فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از کشف 5 هزار و 300 عدد مواد محترقه در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با مواد محترقه و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از واحد صنفی این فرد 5 هزار و 300 عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

عبدی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه به ویژه در روزهای پایانی سال به جد برخورد می‌کند.

وی همچنین به شهروندان متذکر شد: برای پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدی بگیرند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در این زمینه، مراتب را با شماره تلفن 110در میان بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها