سردار حق­‌طلب:

جمع‌­آوری اسناد و آثار شهدا، زیربنای برگزاری کنگره‌­های شهداست/ کنگره شهدا پیام‌آور وحدت و همدلی است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: فرمانده معظم کل قوا تأکید دارند که تا فرایند جمع‌­آوری اسناد و آثار شهدا به اتمام نرسیده کنگره شهدا برگزار نشود؛ بر همین اساس زیر بنای برگزاری کنگره‌­ها، جمع­‌آوری تمام اسناد و آثار شهداست.
کد خبر: ۳۸۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ - 04February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «احمد حق‌­طلب» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس سپاه و بسیج در نشست شورای سیاستگذاری کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی که امروز در مشهد برگزار شد با ابراز خرسندی از حضور در این نشست اظهار داشت: کنگره شهدا تا کنون در 26 استان کشور برگزار شده است و تا سال 1400 این کنگره در بقیه استان­‌های کشور نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: تأکید مقام معظم رهبری بر این است که کنگره شهدا به مجلس ختم با شکوه تبدیل نشود؛ بر همین اساس تلاش کردیم که برنامه‌­ها و اهداف کنگره شهدا بر اساس تدابیر معظم له پی­‌ریزی شود.

حق­‌طلب خاطر نشان کرد: برای برگزاری کنگره شهدا در استان­‌های مختلف، 26 جلسه خدمت رهبر معظم انقلاب رسیده‌­ایم که نشان از اهمیت موضوع و توجه ایشان به کنگره شهدا دارد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس سپاه و بسیج تصریح کرد: فرمانده معظم کل قوا تأکید دارند که تا فرایند جمع­‌آوری اسناد و آثار شهدا به اتمام نرسیده کنگره شهدا برگزار نشود، لذا زیر بنای برگزاری کنگره­‌ها، جمع­‌آوری تمام اسناد و آثار شهدا است که بر اساس آن محصولاتی در حوزه­‌های مختلف تولید خواهد شد.

وی حمایت و پشتیبانی همه مسئولین را در برگزاری کنگره‌­های شهدا ضروری دانست و گفت: کنگره شهدا در هر یک از استان­‌های کشور که برگزار می‌شود منشاء خیر و برکت است و وحدت و همدلی مسئولین و نیروهای مسلح را به همراه داشته است.

حق­‌طلب در پایان با تأکید بر اینکه در کنار برگزاری کنگره شهدا خدمت‌­رسانی به مستضعفین مورد توجه قرار گیرد، گفت: برگزاری کنگره شهدا به عنوان یک موقعیت نادر در استان تأثیرات زیادی را بر جامعه خواهد داشت که باید چگونگی برگزاری آن به عنوان یک رویداد مهم مورد توجه قرار بگیرد. 

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار