آیت­‌الله علم‌­الهدی تأکید کرد؛

کنگره شهدای استان خراسان رضوی باید الگو باشد

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی در بسیاری از عرصه‌­ها نمونه بوده و هست؛ بر همین اساس باید با وحدت و همدلی کنگره­ 18 هزار شهید استان باشکوه برگزار شود تا الگو برای سایر استان­‌ها باشد.
کد خبر: ۳۸۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ - 04February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، دومین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی در سال 1400، با حضور آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد و رئیس شورا، «علیرضا رزم حسینی» استاندار خراسان رضوی و سایر اعضا امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و دبیر شورای عالی سیاستگذاری کنگره 18 هزار شهید استان به مرور تدابیر و مصوبات اولین جلسه این شورا پرداخت.

در ادامه آیت‌الله علم‌الهدی اظهار داشت: استان خراسان رضوی در بسیاری از عرصه­‌ها نمونه بوده و هست که امیدواریم کنگره 18 هزار شهید استان نیز نمونه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ادامه داد: کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی باید با شکوه برگزار شود تا به عنوان الگو در سایر استان­‌های کشور مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

وی در ادامه، برنامه­‌ریزی را لازمه اجرای نقشه راه کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی دانست.

امام جمعه مشهد در پایان، همدلی و وحدت نیروهای مسلح استان و دستگاه‌­های اجرایی را در هر چه باشکوه برگزار شدن این کنگره مورد تأکید قرار داد.

در ادامه سردار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع) و دبیر کل کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی ابراز داشت: جلسات دبیرخانه کنگره 18 هزار شهید استان به صورت مستمر برگزار می­‌شود و دبیران کمیته­‌های بیست گانه این کنگره پیگیر اجرای مأموریت­‌ها هستند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این است تا با مدیریت زمان اهدافی را که برای کنگره در نظر گرفته شده محقق کنیم.

وی در پایان خواستار حمایت معنوی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و حمایت­‌های استاندار از برگزاری کنگره شهدای استان شد و گفت: باید با تلاش جهادی و با بهره­گیری از ظرفیت­‌های دستگاه‌­های استان کنگره‌­ای ماندگار را برگزار کنیم.

«علیرضا رزم‌حسینی» نیز در ادامه این جلسه گفت: استان خراسان رضوی میزبان امام رضا (ع) به عنوان اولین شهید این استان است، لذا با توجه به اهمیت این استان، همه دستگاه­‌ها و ساختارها وظیفه دارند نسبت به برگزاری هر چه با شکوه کنگره شهدا تلاش کنند. دولت نیز آنچه در توان دارد به میدان خواهد آورد تا کنگره‌­ای در شأن شهدای استان خراسان رضوی برگزار شود.

وی در پایان با بیان اینکه شهدا از هر قشری که هستند باید مورد تکریم قرار بگیرند، ابراز داشت: کنگره شهدا این فرصت را فراهم می­‌آورد تا آرمان‌­های شهدای عالی مقام برای مردم مجدداً یادآوری شود تا با تمسک به این آرمان‌ها در راستای تداوم انقلاب اسلامی گام بردارند.

در این نشست، ساختار کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی توسط دبیر شورا ارائه شد و این ساختار بعد از بیان نقطه نظرات اعضا، به تصویب رسید.

در پایان احکام مسئولیت رئیس شورای عالی سیاستگذاری کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی، جانشین و دبیرکل کنگره به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار