بیانیه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

دفاع مقدس عامل اصلی حفظ امنیت ملی است

در بیانیه سرهنگ حجت الله ناصر پور به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است: دفاع مقدس عامل اصلی حفظ امنیت ملی و پایه‌ها و ارکان نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران با تکیه بر تجارب این مقطع زرّین از انقلاب اسلامی می‌باشد.
کد خبر: ۳۶۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ - 22September 2019

دفاع مقدس عامل اصلی حفظ امنیت ملی و ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد سرهنگ حجت الله ناصر پور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه  آمده است:

 قال رسول الله (ص): «إنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ حَرَارَةٌ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَنْ تَبْرُدَ أَبَداً » کشته شدن حسین (علیه السلام )آتشی است که در دل مومنین ایجاد شده است و تا ابدالدهر خاموشی نخواهد شد.

کربلا زنده، زاینده و فزاینده است و هر نسل بر حسب توان، پویایی و ظرفیت از این کوثر بهره برده است. انقلاب عاشورا به انسان سبک زندگی می‌آموزد و دستورالعمل اعتقادات و تابلوی تمام عیار معرفت و عشق است.

 ما در هشت سال دوران دفاع مقدس آموخته‌های ایمان، حریت، ایثار و اخوت، عرفان عزت و خستگی ناپذیری و پایداری را متجلی کردیم و با الهام از عاشورای حسینی، که در سال 61 هجری قمری اسلام را زنده کرد و حیاتی دیگر بخشید، انقلاب اسلامی را که بارقه‌ای از آتش ستم سوز حسینی است، تثبیت کردیم.

هزاران آیت و نشانه در جبهه‌های دفاع مقدس شامه و  بوی کربلا را برمشام می‌رساند و در تاریخ هیچ حادثه ای را شبیه کربلا همانند هشت سال دفاع مقدس نمی‌توان مثال زد.

دوران دفاع مقدس را به حق بایستی گرامی داشت و اولویت دادن به آن می‌بایست در سرلوحه تدابیر همه مسئولین نظام قرار گیرد زیرا خلق عوامل مبقیّه انقلاب اسلامی، در این  دوران  رخ داده و عامل اصلی حفظ امنیت ملی و پایه‌ها و ارکان نظام مقدس  جمهوری‌اسلامی ایران با تکیه بر تجارب این مقطع زرّین از انقلاب اسلامی می‌باشد و شاید به جرأت می‌توان مدعی شد که هفته دفاع مقدس به مراتب با اهمیت تر از دهه فجر که جشن وقوع انقلاب اسلامی است، می‌باشد.

برهمگان است که در این ایام یاد و خاطره شهدا و یاران امام خمینی ( ره) را  که اشبهه ترین انسان‌ها به شهدای کربلا بودند و پایداری و شکیبایی زنان امت امام (ره) که جلوه هایی از صبوری پیام رسان  قافله اسیران کربلا هستند و همچنین یاد آن همه مظاهر عاشورایی در زمرمه‌های شبانه نماز شب، قرائت قرآن و آمادگی برای وصال را آن طور که در خورشأن آنهاست گرامی بدارند و در عمل در پیچ تاریخی امروزی که مواجهه  با بحران‌های اقتصادی و فرهنگی است و جبهه آن گسترده تر از جبهه نظامی گذشته است، با پای بندی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و لبیک به رهبر فرزانه و حکیم انقلاب امام خامنه ای عزیز به یاری جبهه حق بشتابند .

خجسته باد طراوت خوش یاد و خاطره دلیرمردان لرستانی و پیام شهیدان که بهجت آفرین است و هرآن یاد آن عزیزان روح حماسه آفرینی، ایثار و از خود گذشتگی را در دل جوان و پیر این مرز و بوم زنده می‌کند تا همواره نگاهبان ارزش‌های گرانقدر آرمانی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشند.

 اینجانب از نقش آفرینی‌های حماسی جاودانه آحاد مردم لرستان، سرزمین لاله های واژگون که همواره و به هنگام خطر ستون مستحکم حمایت از نظام الهی و ارزشی جمهوری اسلامی ایران بوده اند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و از همه‌ی آنان خواستارم که همان گونه که با جان و مال خودشان دفاع مقدس را خلق نمودند،امروز نیز حافظ گفتمان مقاومت مردمی برآمده از آن دوران طلائی باشند و گرامیداشت این هفته را تنها به مسئولین ونهادهای دولتی نسپارند بلکه هر کس به قدری که وسع دارد در گرامیداشت این هفته ساعی باشد.

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار