فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان:

اقتدار امروز نیروهای مسلح عامل بازدارندگی حداکثری جمهوری اسلامی در منطقه است

«حمید دامغانی» گفت: ملت ایران قدرت ایمان را در میدان عمل به رخ جهانیان کشید و اقتدار امروز نیروهای مسلح عامل بازدارندگی حداکثری جمهوری اسلامی در منطقه است.
کد خبر: ۳۶۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ - 22September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «حمید دامغانی» فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان امروز در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سمنان اظهار داشت: منویات امام خمینی انگیزه بسیار قوی برای حضور آحاد ملت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود و با وحدت همه‌جانبه اقشار مردم دفاع مقدس در کشو جاودانه شد.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  ولایتمداری، استقامت و ایثار را از امام حسین (ع) آموختند و با توجه به باورهای دینی برای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان تصریح کرد: با رهبری امام خمینی مردم ایران آموزه‌های دینی و ولایتمداری را فراگرفتند و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نشان از غیرت ایرانی برای نبرد علیه باطل دارد.

دامغانی اضافه کرد: سمنان یکی از استان‌های ممتاز کشور در اعزام رزمندگان به جبهه‌های جنگ در هشت سال دفاع مقدس بود و این غیورمردان با عزت و سربلندی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

وی ادامه داد: استان سمنان پنج خانواده دارای سه شهید، ۱۲۵ خانواده دارای ۲ شهید و هفت هزار جانباز جنگ تحمیلی دارد که این مومنان برای پایداری نظام جمهوری اسلامی در کشور همواره در تلاش بودند.

دامغانی متذکر شد: استان سمنان از نظر شاخص ایثارگری و تعداد اعزام رزمند به جبهه‌های جنگ در هشت سال دفاع مقدس نسبت به جمعیت به ترتیب در رتبه سوم و دوم کشور قرار دارد.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: ۴۱ هزار رزمنده از استان در هشت سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی و دفاعی اعزام شدند و در ۵۵ عملیات این دلاورمردان خوش درخشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار