بیانیه اداره کل حفظ آثار خراسان شمالی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس؛

دفاع مقدس، مایه فخر و مباهات ملت قهرمان ایران اسلامی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در پیامی سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامیداشت.
کد خبر: ۳۶۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲ - 21September 2019

دفاع مقدس، مایه فخر و مباهات ملت قهرمان ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس، بیانه‌ای به این شرح صادر کرد:

دفاع مقدس، صفحه درخشانی از حیات مقتدرانه و مایه فخر و مباهات ملت قهرمان ایران اسلامی است. حماسه بزرگ آن دوران سرآمد مبارزه علیه سلطه جویان مستکبر و نوکران جیره خوار آنان و راهی سعادتمند برای عدالت خواهان جهان می باشد و همچون نگيني درخشان تا هميشه زمان، بر تارك تاريخ حماسه و ايثار و پايداري آزادگان جهان مي‌درخشد.

حديث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلوميت ملتى كه قله‌هاى سربلند ايثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از كيان مكتب، انقلاب و ميهن اسلامى خويش در نورديده است، حكايت ماندگار دلاورى شهيدان و شاهدانى است كه با خون و جانشان سطرسطر تاريخ اين مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.

ذكر فداكاري و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پويايي اسلام و انقلاب اسلامي و بيانگر آمادگي و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ايران است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس، فرا رسیدن اين ايام را به محضر فرماندهی معظم كل قوا حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» و ملت دلاور و رزمنده ايران اسلامی تبریک و یاد و خاطره همه شهدا را گرامی می دارد و از کلیه مردم شهیدپرور جهت شرکت در مراسم های گرامیداشت  این حماسه عظیم مردمی دعوت بعمل می آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار