پیشنهاد سرّی نتانیاهو برای فرار از محاکمه بعد از شکست در انتخابات

تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد، نخست‌وزیر این رژیم به صورت محرمانه دنبال دریافت عفو در پرونده‌های فسادش است و حاضر است در مقابل آن صحنه سیاسی را ترک کند.
کد خبر: ۳۶۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ - 21September 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، چهار پرونده فساد مالی تحت عنوان پرونده‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۴۰۰۰ علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مطرح است و او در ماه‌های گذشته، حدود ده بار درباره این پرونده‌ها بازجویی شده است.

دادستانی کل رژیم صهیونیستی نیز چندی پیش بعد از درخواست پلیس برای محکوم کردن نتانیاهو در جریان پرونده‌ها گفته بود که علیه وی اعلام جرم می‌کند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه گزارش داد: نتانیاهو چند ماهی است که به شکلی محرمانه امکان دریافت عفو از «رووین ریولین» رئیس اسرائیل را بررسی می‌کند تا در مقابل آن، صحنه سیاسی را ترک کند.

در ادامه این گزارش آمده، نتانیاهو حداقل با یک نفر درباره این موضوع صحبت کرده و درباره احتمال توافق ریولین با پیشنهاد مذکور ابراز بدبینی کرده است.

بیست و دومین انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی هفته گذشته برگزار شد و نتانیاهو از رقیب اصلی خود «بنی گانتز» رئیس ائتلاف «آبی سفید» شکست خورد. 

گانتز اعلام کرده فقط به شرطی شرکت در ائتلاف کابینه فراگیر را می‌پذیرد که خودش نخست‌وزیر شود.

پیشنهاد سرّی نتانیاهو برای فرار از محاکمه بعد از شکست در انتخابات

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار