جلسه نقد و بررسی کتاب «جرعه‌ی آخر» در زنجان برگزار شد

جلسه نقد و بررسی کتاب «جرعه‌ی آخر» به نویسندگی «مسعود بابازاده» و جمعی از علاقمندان حوزه نویسندگان دفاع مقدس و ادبیات پایداری در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸ - 20September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، کارگاه آموزش خاطرنویسی در حوزه دفاع مقدس روز گذشته با حضور «گلستان جعفریان» مدرس و جمعی از نویسندگان این حوزه در زنجان برگزار شد.

نگارش و چاپ آثار در حوزه دفاع مقدس یکی از مهمترین اقدامات در راستای ترویج و تبیین فرهنگ دفاع مقدس است که امروزه شاهد حضور فعال و پررنگ نویسندگان و خوانندگان جوان در این حوزه هستیم.

کارگاه آموزش خاطرنویسی روز پنج شنبه ۲۸ شهریور سال جاری به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در سالن جلسات کتابخانه سید افضل موسوی زنجان و با حضور علاقمندان به نگارش در حوزه دفاع مقدس برگزار شد.

در ادامه این کارگاه، جلسه نقد و بررسی کتاب جرعه‌ی آخر به قلم «مسعود بابازاده» که از نویسندگان پرتلاش استان زنجان است، برگزار شد. 

در بخشی از این کتاب آمده است:

نجم الدین گفت: مش یداله! چقدر لباس بسیج بِهت میاد! تو حالا شدی یه بسیجی تمام عیار.

یداله جواب داد: من گناه کارم. لیاقت ندارم با بچه های رزمنده سَر یه سفره بشینم.

- نه. تو دیگه یه بسیجی هستی. مقام تو خیلی بیشتر از اونیه که فکر می کنی.

یداله به گروهی از رزمنده ها که از روی پُل عبور می کردند نگاه کرد. آهی کشید و یقه نجم الدین را گرفت و داد زد: راستش تو به من خیانت کردی!

نجم الدین ابروهایش را در هم کشید و گفت: بابا! یقه ام رو ول کن. حالا دیگه خیانتکار هم شدم؟

یداله جواب داد: آره! چرا من رو از روز اول پیش این رزمنده ها نیاوردی؟ اینا از آدمای این دنیا نیستن؛ از یه جای دیگه اومدن.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها