سردار سلیمانی:

آمریکایی‌ها با هیاهوی رسانه‌ای اجازه شفاف‌سازی برای مردم جهان را نمی‌دهند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها با هیاهوی رسانه‌ای اجازه شفاف‌سازی برای مردم جهان را نمی‌دهند، گفت: برخی یگان‌های عمل کننده آن‌ها جزء افراد خودفروخته هستند که بابت پول حاضرند هر کاری انجام دهند.
کد خبر: ۳۶۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷ - 18September 2019

آمریکایی‌ها با هیاهوی رسانه‌ای اجازه شفاف‌سازی برای مردم جهان را نمی‌دهندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم اختتامیه اولین دوره توانمندسازی فرماندهان گردان‌های سایبری سازمان فضای مجازی کشور با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسلم معین مسوول قرارگاه فضای مجازی بسیج و دیگر مسوولان لشکری و کشوری امروز در سالن جلسات اردوگاه سیدالشهدا(ع) آبعلی برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این مراسم ضمن تسلیت ایام ماه محرم، با بیان اینکه دلسوزی شما در عرصه سایبری و فضای مجازی خستگی‌هایی در پی دارد، اظهار داشت: بیشترین انگیزه ما برای حضور در این مراسم عرض خداقوت و خسته نباشید به شما ولایتمداران فداکار و انقلابی که در عرصه های فضای مجازی فعال هستید بود.

وی تصریح کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی هنوز از سوی بسیاری ها ناشناخته است، زیرا بر اساس محاسبات معمول آن روزها حکومت پهلوی هم قدرت اقتصادی، قدرت نظامی و ثبات داشت و در کنار آن ابزارهای تبلیغی را هم در اختیار داشت.

وی بیان کرد: فراغ از این قدرت‌ها، پهلوی‌ها پشتیبانی‌های گسترده و قابل اعتنای بین المللی داشتند و در آن زمان 60 هزار مستشار آمریکایی در کشور ایران حضور داشتند.

سردار سلیمانی ادامه داد: در واقعیت این مستشاران در داخل تهران و مناطق نظامی رژیم پهلوی حضور و جزء شهروندان درجه اول و از یک کاپیتولاسیون ویژه ای برخوردار بودند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: قدرت آمریکا پوشالی است، آنها ادعا می‌کنند پنجاه درصد قدرت نظامی جهان را دارند اما در کنارشان ناتو را هم دارند و ادعا دارند با ما قابل مقایسه نیستند، اما زمانی که ما در صحنه حرکت می‌کنیم تمام موفقیت‌ها برای جمهوری اسلامی و شکست ها از آن آمریکایی هاست.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها با هیاهوی رسانه‌ای اجازه نمی‌دهند برای مردمان جهان شفاف سازی شود، افزود: برخی یگان‌های عمل کننده آن‌ها جزء افراد خودفروخته هستند که بابت پول حاضرند هر کاری انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: با تشکیل هرچه بیشتر گردان‌های سایبری توسط شما انقلابیون می‌خواهیم صدای انقلاب به تمام دنیا برسد، اگر این ندا به دنیا برسد رستگاری در مقابل ملت‌ها و درب صلح گشوده و زمینه‌ای برای شکل گیری حکومت جهانی و حضور قائم المهدی مهیا می‌شود.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: در موضوع فضای مجازی شاهد رشد و حضور جوانان انقلابی بودیم چرا که جوانان انقلابی به این فضا بسیار خوب توجه کردند و در تمامی استان‌ها اقدامات موثری انجام شده است و همین موضوع باعث شد که ما به این فضای مجازی بعد از مدتی ایمان آوردیم.

در پایان این مراسم با حضور مسوولان از نرم افزار سواد رسانه‌ای، مجموعه کمیک‌های سبک زندگی سرداران شهید استان کرمان با نام بچه‌های حاج قاسم، کتاب باران و آتش بر اساس زندگی شهید مهدی زندی‌نیا رونمایی و از تعدادی از فرماندهان برتر سایبری کشور تقدیر شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار