فرمانده سپاه شهرستان عباس‌آباد:

دفاع مقدس یک دفاع تمام عیار بود

مهرداد ابراهیم‌پور با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا فرهنگ دفاع مقدس ما که برگرفته از فرهنگ عاشوراست به فراموشی سپرده نشود، گفت: دفاع مقدس یک دفاع تمام عیار بود.
کد خبر: ۳۶۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲ - 18September 2019

دفاع مقدس یک دفاع تمام عیار بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «مهرداد ابراهیم‌پور» فرمانده سپاه شهرستان عباس‌آباد امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ دفاع مقدس ما که برگرفته از فرهنگ عاشوراست به فراموشی سپرده نشود.

ابراهیم‌پور گفت: امروز فرهنگ دفاع مقدس ما الگوی دفاعی کشورهای دیگر در برابر زورگویان و استعمارگران شده است.

وی گفت: جنگ تحمیلی که سناریوی آن توسط آمریکا تنظیم و تدوین شد و توسط صدام به ما تحمیل شده  بود، فرهنگ دفاع و جنگ را در دنیا تغییر داد.

این مسئول با بیان اینکه جنگ‌های زیادی در جهان به وقوع پیوست، ولی دفاع مردم ایران همه جانبه بود، ادامه داد: در تمام جنگ‌ها تنها ارتش آن کشورها به جنگ و دفاع پرداختند ولی در دفاع مقدس ما تمام مردم درگیر دفاع مقدس شدند و دفاع مقدس یک دفاع تمام عیار بود.

فرمانده سپاه عباس آباد در ادامه ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با صبحگاه مشترک در پارک مدرس در کنار یادمان شهدای گمنام آغاز و به مدت هشت روز در سطح شهرستان با اجرای برنامه های متنوع برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها