ادامه اعتصاب غذای 140 اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

بیش از 100 اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی در اعتراض به شرایط خود، برای نهمین روز متوالی دست به اعتصاب غذا زدند.
کد خبر: ۳۶۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ - 18September 2019

ادامه اعتصاب غذای 140 اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های فلسطینی از تداوم اعتصاب غذای شمار زیادی از زندانیان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

این رسانه‌ها چهارشنبه (27 شهریور) به نقل از آژانس اطلاع‌رسانی اسرای فلسطینی گزارش دادند که 140 تن از این اسرا در اعتراض به اقدام مقامات صهیونیست در نصب «دستگاه‌های پارازیتِ سرطان‌زا» در زندان‌های آن، دست به اعتصاب غذای نامحدود زده‌اند.

اعتصاب غذای این زندانیان فلسطینی از 9 روز پیش آغاز شده و بنا به گفته آنها، تا زمانی که خواسته‌های آنها محقق نشود، ادامه خواهد داشت. اسرای فلسطینی از مقامات زندان‌های رژیم صهیونیستی خواسته‌اند به جای دستگاه‌های سرطان‌زا، همانند گذشته تلفن‌های عمومی را راه‌اندازی کنند.

وب‌سایت خبری «سند للأنباء» به نقل از آژانس اطلاع‌رسانی اسرای فلسطین نوشت که «یگان‌های سرکوب»، به بخش یک و سه زندان «نفحة الصحراوی» یورش برده و در حال بازرسی سلول‌های اسراست.

همزمان با اعتصاب غذای نامحدود اسرای فلسطینی، بستگان و حامیان آن‌ها نیز در شهر «جنین»، واقع در شمال کرانه باختری دست به راهپیمایی زده و با آن‌ها ابراز همبستگی کردند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار