امیر سرتیپ دوم خلبان بخشنده مطرح کرد؛

بهینه‌سازی تجهیزات صنعتی C4I در دانشگاه هوایی شهید ستاری

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: این دانشگاه بر این باور است که همان‌طور که خون شهدا ضامن بالندگی و رشد نظام جمهوری اسلامی ایران شد، پژوهشگران این مرز و بوم نیز می‌توانند در توسعه همه‌جانبه در عرصه‌های علم و فناوری نقش‌آفرینی کنند.
کد خبر: ۳۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰ - 16December 2014

بهینه‌سازی تجهیزات صنعتی C4I در دانشگاه هوایی شهید ستاری

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس  به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ دوم خلبان «محمد بخشنده» فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری در هشتمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل ایران (C4I) که در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت اندیشمندان گام جدیدی در توسعه علمی کشور برداریم.

وی افزود: به دلیل وجود ظرفیت، نیروی انسانی و کارگاههای مجهز، این دانشگاه با صنایع تعامل سازنده برقرار کرده و بهینهسازی تجهیزات صنعتی C4Iو چندین طرح تحقیقاتی در دست اجراست. 

امیر بخشنده ضمن اعلام آمادگی این دانشگاه برای انجام طرحهای تحقیقاتی در آینده تصریح کرد: باید همافزایی نهادها و زمینهسازی تحقیق انجام شود تا بیش از بیش نظام جمهوری اسلامی ایران در توسعه دانش و صنعت C4Iموفق باشد.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری در پایان خاطر نشان کرد: این دانشگاه بر این باور است که همانطور که خون شهدا ضامن بالندگی و رشد نظام جمهوری اسلامی ایران شد، پژوهشگران این مرز و بوم نیز میتوانند در توسعه همه جانبه در عرصههای علم و فناوری نقشآفرینی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار