استاندار بوشهر تأکید کرد؛

بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس در جنگ اقتصادی دشمن

«عبدالکریم گراوند» گفت: در جنگ اقتصادی دشمن که بر کشورمان تحمیل شده باید از سرمایه ارزشمند فرهنگ هشت سال دفاع مقدس بهره برد.
کد خبر: ۳۶۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ - 18September 2019

بهره گیری از فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس در جنگ اقتصادی دشمنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس امری مهم و ضروری است که باید در هفته دفاع مقدس ترویج داده شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره 2 هزار شهید استان بوشهر در سال جاری گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در راستای کنگره برنامه‌ریزی شده است.

گراوند با تاکید بر بهره بردن از ظرفیت سمن‌ها در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تبدیل فضای استان بوشهر به فرهنگ دفاع مقدس به جهت برگزاری کنگره سرداران شهید لازم و ضروری است.

این مسئول آشنایی نسل نوجوان و جوان با فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از ضروریات جامعه دانست و تصریح کرد: دانش آموزان و دانشجویان باید در هفته دفاع مقدس با فرهنگ هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

استاندار بوشهر تجلیل از سربازان نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس را کاری ارزشمند دانست و گفت: تجلیل از خانواده معظم شهدا از جمله فرزندان و اولیاء شهیدان و رزمندگان باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

گراوند تجلیل از خانواده معظم شهدا را ضروری خواند و گفت: استان بوشهر در عرصه جهاد و ایثار دارای کارنامه درخشان با پیشینه تاریخی ارزشمند است.

وی از برگزاری نمایشگاه آثار دفاع مقدس در تمام شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر خبرداد و ابراز داشت: در جنگ اقتصادی دشمن که بر کشورمان تحمیل شده باید از سرمایه ارزشمند فرهنگ هشت سال دفاع مقدس بهره برد.

این مسئول خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در جنگ 8 ساله با تاسی و پیروی از قیام عاشورا  توانستند دشمنان را شکست دهند و امروز در شرایط جنگ تحمیلی نیز با استفاده از فرهنگ 8 ساله باید این مسیر ادامه یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها