رئیس ستاد اربعین ناجا:

زیر‌ساخت‌ها در کرمانشاه آماده پیاده‌رویی اربعین است

سرتیپ پاسدار «محسن فتحی‌زاده» از آمادگی همه زیرساخت‌ها از کنگاور تا خسروی در استان کرمانشاه برای پیاده‌روی اربعین خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ - 18September 2019
زیر ساخت‌ها در کرمانشاه آماده پیاده رویی اربعین استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ پاسدار «محسن فتحی‌زاده» جانشین معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد اربعین ناجا در مرز خسروی با اعلام آمادگی کامل زیر‌ساخت‌ها در استان کرمانشاه برای پیاده‌روی اربعین در جمع خبرنگاران اظهار داشت‌: با بازدیدی که از دیروز در استان آغاز شده آمادگی کامل در این استان دیده می شود و ما امیدواریم از مرز خسروی و در خاک عراق نیز این  هماهنگی‌ها و زیر ساخت‌ها به نحو مطلوب برسد.
 
وی افزود: تمام تلاش و همت مسئولان استانی، محلی و فرماندهان مستقر در مرز برای تسهیل تردد زائران است و مشكل خاصی مشاهده نمی شود و پایانه مرزی خسروی آماده پذیرایی از زوار ابا عبدالله (ع) است.
 
فتحی‌زاده افزود: به نیروها در ناجا و مرزبانی تاكید كردیم آمادگی كامل برای حفظ امنیت و پذیرایی از زائران را تا زمان برگشت داشته باشند.
 
جانشین معاون هماهنگ كننده ناجا با اشاره به افزایش جمعیت زائران اربعین حسینی در روزهای آینده در مرز بیان داشت: طبق گزارش‌های ارائه شده هر روز به جمعیت زائران اباعبدالله الحسین (ع) افزوده می شود و با نزدیک شدن به ایام اربعین شاهد افزایش بیش از پیش زائرین خواهیم بود.
 
همچنين تاكنون مشكل ترافیكی خاصی در راه‌های مواصلاتی به مرزهای عبوری به عراق نداشته‌ایم و تردد تمام مسیرها روان گزارش شده و با افزایش سفرها در مسیر مرزهای استان توصیه‌های لازم نیز به پلیس داده شده است‌.
 
فتحی‌زاده در پایان به زائران توصیه كرد حتما با در دست داشتن مدارک كافی و لازم،‌ گذرنامه و ویزای معتبر به مرزها مراجعه كنند زیرا چنانچه مدارک آنها ناقص باشد به هیچ عنوان اجازه عبور از مرز داده نخواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار