دبیر فدراسیون گلف به دفاع‌پرس خبر داد؛

میزبانی «جام مینی‌گلف» از چهره‌ها و شخصیت‌های مطرح کشور

مهرداد جمشیدی گفت: جام مینی گلف ایثار با حضور چهره‌ها و شخصیت‌های بزرگی که یا خود یا پدرانشان تاریخ‌ساز حماسه‌های مردانه این مرز و بوم بوده‌اند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ - 18September 2019

مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف در گفت‌وگو با دفاع‌پرس اظهار داشت: به مناسب هفته دفاع مقدس از 31 شهریور در فدراسیون گلف بر آن شدیم تا به پاسداشت رشادت‌ها و جانفشانی‌هایی که جامعه بزرگ ایثارگران، جانبازان و آزادگان و خانواده‌های معزز شاهد برای حفظ و صیانت از این آب و خاک از خود نشان دادند و جان و مال و فرند خویش را در راه خدا فدا کردند، یک دوره مسابقه دوستانه مینی‌گلف را با حضور خانواده‌های مکرم این بزرگواران در سایت مینی‌گلف پارک ملت تهران در روز پنجشنبه 28 شهریور برگزار می‌کنیم.

وی افزود: به ابتکار فدراسیون گلف مصمم شدیم یک روز مفرح و خاطره انگیز را برای خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران رقم زده و برای بهبود و سلامتی جانبازان عزیز کشورمان دعای خیر کنیم.

جمشیدی ادامه داد: امید است که با عنایت پروردگار متعال بتوانیم با اخلاق انسانی و میزبانی در شان مهمانان والاقدرمان یادی کرده باشیم از کسانی که با خلوص نیت، روحیه مردانگی و انسانیت در قبال ظالم و تهاجم بیگانه ایستادند تا فرزندان ما آسوده زندگی کنند.

وی در پایان افزود: برآورد ما این است که حدود 100 نفر در این رقابت‌ها شرکت کنند. ضمن اینکه تعدادی از معاونان وزارت ورزش و فرماندهان لشکری و کشوری هم در افتتاحیه این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها