سردار گشتاسبی:

صیانت از خون شهیدان و مردمی بودن از ویژگی‌های مهم فرماندهان سپاه است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: صیانت از خون شهیدان و ارزش‌های اسلامی و مردمی بودن از ویژگی‌های مهم فرماندهان سپاه است.
کد خبر: ۳۶۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ - 18September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سردار «امان الله گشتاسبی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه صیانت از خون شهیدان و ارزش های اسلامی و مردمی بودن از ویژگی های مهم فرماندهان سپاه است، اظهار داشت: نیروهای ارزشمند سپاه با ویژگی ولایت مداری، مردم داری و مردم یاری و با اقتدار تمام یاری گر مردم مظلوم دنیا بوده و از ارزش های ناب اسلامی و انقلابی با تمام وجود صیانت می کنند و اولویت مهم سپاه ارائه خدمات شایسته و صادقانه به مردم است.

وی با بیان اینکه ادامه راه شهیدان و اطاعت صادقانه از رهبری و حضوری با اخلاص در صحنه‌های نظام از ویژگی‌های شاخص فرزندان مردم در سپاه است، افزود: سپاهیان سرافراز اسلام با آگاهی و بصیرت با توطئه‌های دشمنان مقابله می‌کنند.

این مقام ارشد نظامی اظهار داشت: سپاه مقتدر در جبهه‌های حق بر علیه باطل و جبهه مقاومت شجاعانه در صحنه حاضر است و دشمنان اسلام و کشور باید بدانند که عظمت و ابهت سپاه پایان ناپذیر بوده و پاسداران و بسیجیان ما به مردم مظلوم دنیا امید می بخشند.

وی ادامه داد: مردم بالاترین سرمایه برای اسلام و کشور هستند که با نقش آفرینی و حماسه سازی خود توانسته‌اند به پایداری ایران سربلند و انقلاب اسلامی کمک کنند.

سردار گشتاسبی افزود: در چهل سال اخیر مردم به عنوان ولی نعمتان در کشور از ارزش های دینی و الهی صیانت کردند و این امر ویژگی های برجسته این نظام الهی است که مردم ما در صحنه اند و برای عزت و سربلندی آن تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بصیرت، آگاهی و هوشیاری همه اقوام در کشور بهترین سرمایه برای کشور بوده که راههای نفوذ دشمنان بسته شده و مردم با مسئولیت پذیری و حضوری همیشگی و مستمر توانسته‌اند به تامین اهداف نظام اسلامی و شکست برنامه‌های دشمنان کمک کنند.

امامان جمعه شیعه و سنی شهرستان خاش در این مراسم از خدمات چند ساله فرمانده سپاه این شهرستان قدردانی و برای فرمانده جدید آرزوی موفقیت کردند.

با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، امامان جمعه شیعه و سنی، مسئولان، بزرگان و معتمدان و اقشار مختلف مردم بسیجی شهرستان خاش، سرهنگ علی ثمره حسینی به عنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان معرفی و از خدمات سرهنگ حسن فضلی فرمانده سابق سپاه خاش تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها