سردار رحیمی در جمع خبرنگاران:

رانندگان سرویس مدارس باید تا 15 مهر در سامانه «سپند» ثبت نام کنند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: تمامی رانندگان سرویس مدارس باید تا 15 مهر در سامانه سپند ثبت نام کنند.
کد خبر: ۳۶۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ - 18September 2019

تمامی رانندگان سرویس مدارس باید تا ۱۵ مهرماه در سامانه سپند ثبت نام کنندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه کارگاه آموزشی رانندگان سرویس مدارس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه عدم رعایت قانون و مقررات توسط رانندگان سرویس مدارس خط قرمز پلیس است، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید بیش از 17 هزار سرویس مدرسه در تهران فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از بیش از 10 هزار راننده در سامانه سپند ثبت نام کردند، گفت: آموزش مهم‌ترین موضوعی است که در دستور کار ما است و تا کنون سه هزار راننده که در این سامانه ثبت نام کردند آموزش‌های لازم را دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت مدیران مدرسه بسیار مهم است و مدیران باید افرادی را انتخاب کنند که از سلامت و صلاحیت داشته باشند.

سردار رحیمی با بیان اینکه ایمنی خودرو برای پلیس بسیار مهم است، گفت: هر سه ماه یکبار وضعیت تخلفات سرویس مدارس مورد بررسی قرار می‌گیرند؛ رانندگانی که قانون را رعایت کرده باشند تشویق خواهند شد و کسانی که مقررات را رعایت نکنند مورد تذکر قرار می‌گیرند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در صورت بروز حادثه اولین مسئولیت به عهده مدیران مدارس است، گفت: پیش بینی ما این است با شروع مدارس افزایش 30 درصدی ترافیک داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیش از 17 هزار راننده سرویس مدارس در تهران فعالیت خواهند کرد، گفت: تمامی رانندگان سرویس مدارس باید تا 15 مهر در سامانه سپند ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار